Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció

Nagy György László (2024) Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of zb66br_diplomadolgozat.pdf] PDF
zb66br_diplomadolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nagy György.pdf] PDF
Nagy György.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (63kB)
[thumbnail of Nagy Gyorgy biralat - kulso.pdf] PDF
Nagy Gyorgy biralat - kulso.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (511kB)

Absztrakt (kivonat)

Kedves Olvasó!Dolgozatomban az énmárka és az elevator pitch kapcsolatát mutattam be, amit kvantitatív kérdőív segítségével dolgoztam fel és vontam le következtetéseket. Dolgozatomban az énmárkaépítést a percepció, a motiváció, a külső kinézet és belső értékek mentén mutattam be. Dolgozatomban a személy- és termékmárkákat összehasonlítottam az énmárkával, majd a non-verbális kommunikáció fontosságán és sajátosságán át egészen néhány kommunikációs modell ismertetésén keresztül vezettem az olvasót. A kérdőívem feldolgozása során 4 hipotézisre kerestem a választ, ezeket kereszttáblákkal, Khi-négyzet próbákkal, Phi és Cramer együtthatókkal elemeztem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elevator pitch, énmárka, kapcsolatépítés, motiváció, percepció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:36
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet