Nagy György László (2024) Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció. Külkereskedelmi Kar.
PDF
zb66br_diplomadolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nagy György.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (63kB) |
|
PDF
Nagy Gyorgy biralat - kulso.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (511kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kedves Olvasó!Dolgozatomban az énmárka és az elevator pitch kapcsolatát mutattam be, amit kvantitatív kérdőív segítségével dolgoztam fel és vontam le következtetéseket. Dolgozatomban az énmárkaépítést a percepció, a motiváció, a külső kinézet és belső értékek mentén mutattam be. Dolgozatomban a személy- és termékmárkákat összehasonlítottam az énmárkával, majd a non-verbális kommunikáció fontosságán és sajátosságán át egészen néhány kommunikációs modell ismertetésén keresztül vezettem az olvasót. A kérdőívem feldolgozása során 4 hipotézisre kerestem a választ, ezeket kereszttáblákkal, Khi-négyzet próbákkal, Phi és Cramer együtthatókkal elemeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elevator pitch, énmárka, kapcsolatépítés, motiváció, percepció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:36 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |