Szilágyi Bíbor Enéh (2024) Az online tartalomgyártás: Mi motiválja a tartalomkészítőket, és miért követik őket a nézők. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Szilágyi Bíbor Enéh.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
külső bírálat_Szilágyi Bíbor Enéh.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (365kB) |
|
PDF
1.0-Bírálat-Szilágyi Bíbor Enéh-Marosán-2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja az volt, hogy választ kapjak azokra a kérdésekre, hogy a tartalomgyártókat/influencereket mi motiválja arra, hogy tartalmat gyártsanak, valamint, hogy a követőik körében erre miért van igény és mik azok az okok, amik miatt követik és nézik az influencer által megosztott tartalmakat.Dolgozatomban az influencerek és az influencer szakma részletes bemutatásra került, valamint a felmerülő kérdésekre, hipotézisekre is válaszokat kaptam, főleg a követőkkel készített kérdőív, valamint az influencerrel készített interjú alkalmával. Volt, amik beigazolódnak és persze olyanok is, amik megcáfolásra kerültek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | interjú, kérdőív, közösségi média, marketing, szponzorálás, tartalomgyártás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:36 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |