Az online tartalomgyártás: Mi motiválja a tartalomkészítőket, és miért követik őket a nézők.

Szilágyi Bíbor Enéh (2024) Az online tartalomgyártás: Mi motiválja a tartalomkészítőket, és miért követik őket a nézők. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Szilágyi Bíbor Enéh.pdf] PDF
Szakdolgozat Szilágyi Bíbor Enéh.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of külső bírálat_Szilágyi Bíbor Enéh.pdf] PDF
külső bírálat_Szilágyi Bíbor Enéh.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (365kB)
[thumbnail of 1.0-Bírálat-Szilágyi Bíbor Enéh-Marosán-2024.pdf] PDF
1.0-Bírálat-Szilágyi Bíbor Enéh-Marosán-2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (236kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja az volt, hogy választ kapjak azokra a kérdésekre, hogy a tartalomgyártókat/influencereket mi motiválja arra, hogy tartalmat gyártsanak, valamint, hogy a követőik körében erre miért van igény és mik azok az okok, amik miatt követik és nézik az influencer által megosztott tartalmakat.Dolgozatomban az influencerek és az influencer szakma részletes bemutatásra került, valamint a felmerülő kérdésekre, hipotézisekre is válaszokat kaptam, főleg a követőkkel készített kérdőív, valamint az influencerrel készített interjú alkalmával. Volt, amik beigazolódnak és persze olyanok is, amik megcáfolásra kerültek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: interjú, kérdőív, közösségi média, marketing, szponzorálás, tartalomgyártás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:36
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet