Vass Laura (2024) A marketing és digitális marketing fejlődése, a keresőoptimalizálás fontossága a vállalatok számára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Vass Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
|
PDF
Vass Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
|
PDF
20240531153122.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a marketing, valamint a digitális marketing változásait, a különböző generációkat vizsgálva napjainkban, továbbá, hogy ezek milyen hatással vannak a felsoroltakra. Szeretnék kitérni a Keresőmotor marketing bemutatására, a keresőmotoroptimalizálás fontosságára. Ezenfelül kutatásommal szeretném feltérképezni, hogy hogyan viszonyul a hazai társadalom a Google találati lista organikus és fizetett hirdetésére, továbbá, mennyi időt töltenek a generációk kereséssel, illetve milyen kulcsszavakat használnak vagy szempontok alapján keresnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, keresőmarketing, keresőmotor marketing, keresőoptimalizálás, marketing fejlődés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:36 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |