A marketing és digitális marketing fejlődése, a keresőoptimalizálás fontossága a vállalatok számára

Vass Laura (2024) A marketing és digitális marketing fejlődése, a keresőoptimalizálás fontossága a vállalatok számára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Vass Laura.pdf] PDF
Vass Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of Vass Laura.pdf] PDF
Vass Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)
[thumbnail of 20240531153122.pdf] PDF
20240531153122.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a marketing, valamint a digitális marketing változásait, a különböző generációkat vizsgálva napjainkban, továbbá, hogy ezek milyen hatással vannak a felsoroltakra. Szeretnék kitérni a Keresőmotor marketing bemutatására, a keresőmotoroptimalizálás fontosságára. Ezenfelül kutatásommal szeretném feltérképezni, hogy hogyan viszonyul a hazai társadalom a Google találati lista organikus és fizetett hirdetésére, továbbá, mennyi időt töltenek a generációk kereséssel, illetve milyen kulcsszavakat használnak vagy szempontok alapján keresnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, keresőmarketing, keresőmotor marketing, keresőoptimalizálás, marketing fejlődés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:36
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet