Székely Gerda (2024) Szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT2024_SZG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Külső_konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (98kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Székely Gerda.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban egy kihívásokkal teli terület, hiszen egy rohamosan fejlődő iparágról van szó, ahol sosem áll meg a fejlődés, ezért mindig tudni kell megújulni. A megjelenő újabb és újabb szolgáltatások és a folyamatos innovációk kihívásokat jelentenek és ezzel együtt lehetőségeket is kínálnak a szolgáltatók számára. Szakdolgozatom során betekintést nyújtottam a szakirodalmi háttérbe, ezt követően pedig egy kérdőíves kutatást végeztem, aminek az eredményét elemeztem. Kutatásom során kiderült, hogy a fitnesz szolgáltatók kiválasztásánál a legmeghatározóbb tényezők a családtagok és barátok véleménye valamint nagy befolyással bírnak a közösségi oldalakon megjelenő online marketing eszközök is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, fitnesz, hipotézis, kutatási eredmények, sport, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:36 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |