Szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban

Székely Gerda (2024) Szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT2024_SZG.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT2024_SZG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Külső_konzulens.pdf] PDF
Külső_konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (98kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Székely Gerda.pdf] PDF
Bírálat_belső_Székely Gerda.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

A szolgáltatásmarketing a fitnesz iparágban egy kihívásokkal teli terület, hiszen egy rohamosan fejlődő iparágról van szó, ahol sosem áll meg a fejlődés, ezért mindig tudni kell megújulni. A megjelenő újabb és újabb szolgáltatások és a folyamatos innovációk kihívásokat jelentenek és ezzel együtt lehetőségeket is kínálnak a szolgáltatók számára. Szakdolgozatom során betekintést nyújtottam a szakirodalmi háttérbe, ezt követően pedig egy kérdőíves kutatást végeztem, aminek az eredményét elemeztem. Kutatásom során kiderült, hogy a fitnesz szolgáltatók kiválasztásánál a legmeghatározóbb tényezők a családtagok és barátok véleménye valamint nagy befolyással bírnak a közösségi oldalakon megjelenő online marketing eszközök is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, fitnesz, hipotézis, kutatási eredmények, sport, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:36
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet