A Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád bevezetése és eredményei

Kalmár Adrienn (2024) A Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád bevezetése és eredményei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 24..

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat státuszi nyilatkozat - bizalmas.pdf] PDF
Szakdolgozat státuszi nyilatkozat - bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Kalmár Adrienn_JFMT2T_szakdolgozat bírálat_Horváth Hanna.pdf] PDF
Kalmár Adrienn_JFMT2T_szakdolgozat bírálat_Horváth Hanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (174kB)
[thumbnail of Kalmár Adrienn.pdf] PDF
Kalmár Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (811kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Soproni Óvatos Duhaj termékcsaláddal ismerkedhetünk meg, több szempontból is. A termékcsaládot szekunder kutatásomban több elemzési forma segítségével megismerhetem, ezáltal egy egységes képet kapva a márka és a termékcsaláddal és annak marketingjével kapcsolatban. Szeretnék egy átfogó képet kapni a termékcsaládról, mint maga a terméket forgalmazó cég oldaláról, ahogy a terméket fogyasztó vevők oldaláról is. A megjelenés előtt csak kisüzemben készítettek ilyesfajta típusú söröket, míg a nagyüzemekben a jól megszokott láger sörök uralkodtak, azonban ez a Soproni Óvatos Duhaj IPA megjelenésével megváltozott. A Soproni volt az első magyar nagyüzemi márka, amely ilyen újdonsággal állt elő, melynek több sikeres eredménye is született. Azonban manapság már több nagyüzemi sörkülönlegességet is megtalálhatunk a különböző árusítóhelyek polcain, így szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a 2017-es megjelenés után még mindig hasonlóan közkedvelt-e a Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád valamennyi tagja. Emellett a különböző versenytársak elemzésével és a Soproni termék innovatív megjelenésének több oldalú elemzésével kutatom a termékcsalád sikerességeinek az okait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: innováció, marketing, sör, söripar, sörtermelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:36
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet