Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)

Barta Laura Lili (2024) Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai). Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat javított.pdf] PDF
Szakdolgozat javított.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (665kB)
[thumbnail of Barta Laura Lili_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf] PDF
Barta Laura Lili_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (248kB)

Absztrakt (kivonat)

Amikor a szakdolgozatom témaválasztása felmerült, szinte elsők között gondoltam ezekre a kérdéskörökre. Az influenszerek feltörekedett világa, és már a mindennapjainkat képző hirdetéseik vizsgálata. Nem telik el úgy nap az életünkben, hogy ne használjuk aktívan a közösségi médiát és ne találkoznánk ezekkel a kampányokkal. A választásom ezen témára azért is esett, hogy személyes tapasztalataimat bővítsem. Úgy vélem, fontos megismerni azokat a tendenciákat és trendeket, amelyek jelenleg meghatározzák a XXI. századot. Kíváncsi voltam arra, hogy az influenszerek milyen mértékben formálják a fogyasztói magatartást, és vajon hatnak-e a vásárlási döntésekre? Illetve befolyásolják, egyáltalán befolyásolják-e a mindennapjainkat és a fogyasztói döntéseinket? Dolgozatomban ezekre a kérdésekre is kutattam válaszokat, és ástam bele magam a mindennapjainkat meghatározó kérdéskörökbe. A szakdolgozatom készítése közben én is rengeteg új információval gazdagodtam, emellett a legtöbb meglepő válasszal a kérdőívemben találkoztam. Igyekeztem úgy megfogalmazni a gondolataimat, szekunder források segítségével, hogy a saját tapasztalataimat és az esetleg rossz döntéseim javításának "tervét" is belefűzzem. A dolgozatom készítése után én magam is sokkal jobban felismerek egy-egy hamis információt, reklámot az influenszerek tartalmaiban és sokkal jobban tudom kezelni is ezeket. Így az olvasók figyelmébe is ajánlom, az általam kikutatott háttér információk figyelmébe vételét, és azt, hogy mennyire fontos jól kezelni a közösségi médiát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: döntéshozatal, fogyasztói magatartás, közösségi média, márkahűség, szolgáltatásmarketing, trendkutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:35
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet