Kubinyi Dóra (2024) Az edukatív alkoholmarketing eszközei, avagy a tudatos alkoholfogyasztás hirdetésének új dimenziói. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat 2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Kubinyi Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (166kB) |
|
PDF
Kubinyi Dóra külső 240529.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja az alkoholmarketing és a felelősségteljes alkoholfogyasztás kommunikációja közötti összefüggések feltárása, különös tekintettel a fogyasztók edukálására, illetve a tudatos alkoholfogyasztás fontosságára való felhívás eszközeinek vizsgálata.A kutatás során elemeztem az alkoholipar által alkalmazott marketingeszközöket, azok hatásait a fogyasztói attitűdökre és viselkedésre, valamint megvizsgáltam a felelősségteljes alkoholfogyasztás témájában alkalmazott kommunikációs eszközöket és ezek hatékonyságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alkoholmarketing, edukatív marketing, felelősségteljes alkoholfogyasztás, marketingkommunikáció, positive drinking |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:35 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |