A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációs tevékenysége

Laczik Laura (2024) A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációs tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Laczik Laura.pdf] PDF
Szakdolgozat_Laczik Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Laczik Laura.pdf] PDF
Bírálat_belső_Laczik Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)
[thumbnail of Laczik_Laura_Szakdolgozat elbírálása.pdf] PDF
Laczik_Laura_Szakdolgozat elbírálása.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozati témaválasztásom indoka, hogy közelinek érzem magamhoz ezt a területet, mivel jelenleg a hatvani Robert Boschnál dolgozok gyakornokként, ezért mélyebb betekintést kaphattam a vállalatról. A marketing szinte már elengedhetetlen szerepet tölt be a vállalatok életében, ezért fontos, hogy olyan stratégiát alkalmazzanak, amivel vezető szerepet tölthetnek be a kialakult versenyhelyzet miatt. A Bosch egy globálisan elismert multinacionális vállalat, melynek sikere szorosan összefügg a hatékony marketingkommunikációval. Célom, hogy részletesen bemutassam a vállalatot és az általa használt marketing eszközöket megvizsgáljam, melynek megértésével választ kaphatunk a cég működéséről és stratégiájáról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, marketing, marketing mix, marketingkommunikáció, Robert Bosch Kft.
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:35
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet