A marketing pszichológia hatásának feltárása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre az érzelmi marketing eszközökön keresztül

Csima Georgina (2024) A marketing pszichológia hatásának feltárása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre az érzelmi marketing eszközökön keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Csima Georgina_A marketing pszichológia hatásának feltárása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre az érzelmi marketing eszközökön keresztül.pdf] PDF
Csima Georgina_A marketing pszichológia hatásának feltárása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre az érzelmi marketing eszközökön keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Csima Georgina külső bírálat.pdf] PDF
Csima Georgina külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (150kB)
[thumbnail of opp_MA_marketingpszich.pdf] PDF
opp_MA_marketingpszich.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (276kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketing pszichológiát mindig is rendkívül érdekes és kimeríthetetlen témának tartottam, ezért is szól diplomadolgozatom a marketingpszichológia és a fogyasztói magatartás összefüggésének elemzéséről, ezen belül is az emocionális marketing eszközök használata és hatása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre.A dolgozat elsődleges célja a marketing pszichológia és a vásárlói magatartás és márkahűség közötti kapcsolat elemzése, különös tekintettel az érzelmi marketing eszközök szerepére. A fogyasztói döntéshozatal alapjául szolgáló pszichológiai és érzelmi hatásokba való belemerüléssel, kutatásom arra törekszik, hogy feltárja, milyen árnyalt módon befolyásolják a marketing eszközök az emberi érzelmeket és a cégek hogyan befolyásolják azokat termékeik vagy szolgáltatásaik értékesítése érdekében. A dolgozat azokat a módszereket és mechanizmusokat elemzi, amelyeket a marketing pszichológia alkalmaz a fogyasztók érzelmeinek befolyásolására és hogy ezek hogyan hatnak a vásárlói magatartásra és márkahűségre hosszú távon. A kutatás széles körű és kitér az érzelmi marketing eszközök sokféleségére, például az reklámokban alkalmazott érzelmekre épülő és célzó üzenetekre. A kutatás arra is kitér, hogy a fogyasztók milyen mértékben tudatosak az érzelmi manipulációval kapcsolatban. A cél az, hogy mélyebb betekintést nyújtsak abba, hogy hogyan alakítják az érzelmek és a pszichológiai mechanizmusok a modern fogyasztói társadalmat, és hogy hogyan lehet ezeket az ismereteket hatékonyan alkalmazni a vállalatok marketingstratégiáiban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: érzelmi folyamatok, marketing, marketingeszközök, márkahűség, pszichológia, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:35
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet