Csima Georgina (2024) A marketing pszichológia hatásának feltárása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre az érzelmi marketing eszközökön keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Csima Georgina_A marketing pszichológia hatásának feltárása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre az érzelmi marketing eszközökön keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Csima Georgina külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (150kB) |
|
PDF
opp_MA_marketingpszich.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (276kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing pszichológiát mindig is rendkívül érdekes és kimeríthetetlen témának tartottam, ezért is szól diplomadolgozatom a marketingpszichológia és a fogyasztói magatartás összefüggésének elemzéséről, ezen belül is az emocionális marketing eszközök használata és hatása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre.A dolgozat elsődleges célja a marketing pszichológia és a vásárlói magatartás és márkahűség közötti kapcsolat elemzése, különös tekintettel az érzelmi marketing eszközök szerepére. A fogyasztói döntéshozatal alapjául szolgáló pszichológiai és érzelmi hatásokba való belemerüléssel, kutatásom arra törekszik, hogy feltárja, milyen árnyalt módon befolyásolják a marketing eszközök az emberi érzelmeket és a cégek hogyan befolyásolják azokat termékeik vagy szolgáltatásaik értékesítése érdekében. A dolgozat azokat a módszereket és mechanizmusokat elemzi, amelyeket a marketing pszichológia alkalmaz a fogyasztók érzelmeinek befolyásolására és hogy ezek hogyan hatnak a vásárlói magatartásra és márkahűségre hosszú távon. A kutatás széles körű és kitér az érzelmi marketing eszközök sokféleségére, például az reklámokban alkalmazott érzelmekre épülő és célzó üzenetekre. A kutatás arra is kitér, hogy a fogyasztók milyen mértékben tudatosak az érzelmi manipulációval kapcsolatban. A cél az, hogy mélyebb betekintést nyújtsak abba, hogy hogyan alakítják az érzelmek és a pszichológiai mechanizmusok a modern fogyasztói társadalmat, és hogy hogyan lehet ezeket az ismereteket hatékonyan alkalmazni a vállalatok marketingstratégiáiban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | érzelmi folyamatok, marketing, marketingeszközök, márkahűség, pszichológia, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:35 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |