Kreatív tervezés egy reklámügynökségnél

Tóth Imola Csenge (2024) Kreatív tervezés egy reklámügynökségnél. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of final verzió ZD.pdf] PDF
final verzió ZD.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 24..

Download (2MB)
[thumbnail of final verzió ZD.pdf] PDF
final verzió ZD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of mélyinterjúk.pdf] PDF
mélyinterjúk.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 24..

Download (310kB)
[thumbnail of Bírálat Tóth Imola Csenge 2024.pdf] PDF
Bírálat Tóth Imola Csenge 2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (433kB)

Absztrakt (kivonat)

A kreativitás releváns a marketingben hisz ez egy fő alapja annak, hogy feltűnőek, felismerhetőek legyünk a piacon. A kreatív tervezés napjainkban elengedhetetlen alap ahhoz, hogy stratégiát tudjunk építeni a vállalatunknak. Ez az első lépés afelé, hogy a kampányainkat meg is valósítsuk. Az óráim keretein belül lehetőségem volt betekintést nyerni abba, hogy mennyire fontos, hogy a marketingben ötletes és egyedülálló gondolataink legyenek, ugyanis ezzel tudunk kitűnni versenytársaink közül. A kreativitás mindig is az életem része volt, akár marketingről, akár művészetről legyen szó, ezért is választottam ezt a témát a dolgozatomban. A dolgozatban gyakorlati helyemet, az ott tapasztalt munkamorált és az ügynökség partnerkapcsolatait is bemutatom majd. Záródolgozatomban azt fogom vizsgálni, hogy a kreatív tervezés milyen kulcsszerepet tölt be a vállalatok életében a marketingen belül. A kreatív tervezés önmagában rendkívül sok-oldalú, hiszen benne van a logótervezés, a brand-, arculat kialakítása, emellett az imázs megteremtése is. A kampánytervezés abban játszik szerepet, hogy a kampány ötletes kialakítású legyen, így az embereknek vagy különböző vállalatoknak felkeltse az érdeklődését. Először is szeretném a marketing oldaláról elindítani a gondolatmenetemet, majd a marketingkommunikáció felé elvinni és ezután tisztázni, hogy mit is jelent önmagában a kreativitás, majd azt, hogy a kreatív tervezés alatt mit értünk pontosan. Célom, hogy a kreatív ügynökség működését bemutassam, emellett egy sikeres vállalat kampányának felépítését, lépéseit. A kreativitást pszichológiai értelemben is körül járom. Az ügynökségen belüli ötletelésekről, brainstorming-okról is szeretnék egy kis bemutatást tenni. Ezenkívül egy rendkívül régi, de még mindig fontos pszichológiai elméletet is szeretnék szemléltetni, ami a márkák esetében fontos. Hogyan lehet a tudatos szint mellett tudattalan szinten is hatást gyakorolni a fogyasztókra. Ez nem más, mint az Archetípusok, ennek a tizenkét típusát mutatom be; ezek közül háromra helyezném a fő hangsúlyt, amikkel az ügynökség jelenleg foglalkozik és a választott márkát is ezzel kapcsolatban mutatnám be. Egy választott ügyfélen keresztül elemzem a folyamatokat. Ez a FINO-FOOD Kft, azon belül is a FINO Vegajó termékcsalád. Közelebb hoznám interjúk segítségével a vállalatot és annak felépítését. Ezen belül a Vegajó marketing részleg felelősét kérdezem, illetve a projektben résztvevő grafikust a márkatranszformációról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, arculat - image, brain-storming, kreativitás, marketing, reklám, reklámtervezés, reklámügynökség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:35
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet