Kis- és középvállalkozások legfontosabb marketingtechnológiai lehetőségei

Budai Péter (2024) Kis- és középvállalkozások legfontosabb marketingtechnológiai lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Budai Péter_Szakdolgozat_Kis- és Középvállalkozások legfontosabb Marketingtechnológiai Lehetőségei.pdf] PDF
Budai Péter_Szakdolgozat_Kis- és Középvállalkozások legfontosabb Marketingtechnológiai Lehetőségei.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Budai Péter.pdf] PDF
Budai Péter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)
[thumbnail of Budai Péter - külső bírálat.pdf] PDF
Budai Péter - külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (89kB)

Absztrakt (kivonat)

Ez a szakdolgozat a kis- és középvállalkozások (KKV-k) digitális marketinghez használható legfontosabb eszközeinek bemutatására összpontosít illetve alapvető ismereteket biztosít a digitális marketing stratégia kialakításához.Kitér a KKV-k magyar gazdaságban betöltött szerepükre is. A dolgozat célja, hogy a KKV-k számára útmutatást nyújtson az online marketing eszközök hatékony alkalmazásához. A digitális marketing jelentőségét és a KKV szektor gazdasági fontosságát elemzi.A bemutatja az alapvető digitális marketing eszközöket beleértve a keresőoptimalizálást (SEO), közösségi média marketinget, tartalommarketinget, és az e-mail marketinget. Ezen felül a CRM rendszerek, CMS rendszerek, valamint a Social Media Management eszközök ismertetésére is sor kerül.A dolgozat a primer kutatás eredményeiben valós adatokkal megerősíti a digitális marketing eszközök fogyasztókra gyakorolt hatását. Az elemzések és az ajánlások célja, hogy a KKV-k döntéshozói és munkatársai jobban megértsék a digitális marketing stratégiák kialakításának fontosságát, valamint annak szükségességét a modern üzleti környezetben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális technológia, kis- és középvállalkozás - KKV, Martech, online marketing, vállalati marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:35
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet