A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése

Karnis Imola (2024) A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Karnis Imola_S6LU59_Szakdolgozat.pdf] PDF
Karnis Imola_S6LU59_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (894kB)
[thumbnail of biralat-kulso-biralo-Elekes Katalin.pdf] PDF
biralat-kulso-biralo-Elekes Katalin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (229kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Karnis Imola.pdf] PDF
Bírálat_belső_Karnis Imola.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja az egyes autóipari vállalatok vevői elégedettségmérési rendszereinek részletes feltárása, összehasonlítása és fejlesztési lehetőségeik azonosítása volt. Az elégedettségmérés jelentősége mellett vizsgáltam a vevői elégedettség fejlődését az iparosodás hatásainak tükrében. Áttekintettem az innováció és az ügyfél elégedettség kapcsolatát minőségmenedzsment fokuszáltan, majd marketing szemszögből tanulmányoztam az elégedettségmérés elméleteit és modelleit. A szakirodalom feldolgozása végeztével vizsgáltam az elégedettségmérés szükséges elemeit, a jelenlegi trendeket és kihívásokat, valamint részleteztem a leggyakrabban használt szoftveres módszertanok jellemzőit. Az előzetes tervezés és koordináció után négy autóipari alkatrészgyártó vállalatot kerestem fel melyeknél megbizonyosodtam, hogy végeznek vevői elégedettségmérést valamely formában. Az interjúk segítségével válaszokat kerestem kutatási kérdéseimre és az összefüggések megvilágítására. A tanulmány során strukturáltan kiértékeltem az adatokat, hasznosítva a kutatási folyamat etikai és módszertani elveit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóipar, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, módszertan, összehasonlító elemzés, vállalati marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:35
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet