Blum Boglárka Júlia (2024) A Hilti Hungária Kft. marketingtevékenységének bemutatása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A Hilti Hungária Kft. marketingtevékenységének bemutatása, Blum Boglárka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Blum Boglárka Júlia KKK foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Hilti globális szinten piacvezető részesedéssel bíró vállalat az építőipari szegmensben. A dolgozat célja, hogy részletesen bemutassa a cég marketingstratégiáját, beleértve a termékportfólió menedzselését, az ügyfélközpontú megközelítéseket, az értékesítési és kommunikációs csatornák kialakítását, valamint a piacra lépési stratégiákat. Marketingkommunikáció szakirányos hallgatóként az egyetemi előadásaim során megfogalmazódott bennem, hogy szívesen bemutatnám egy hozzám közel álló cég marketingtevékenységét. Választásom amiatt esett a Hilti Hungária Kft-re, mert már 2 éve szakmai kapcsolat köt hozzá. Ezen időszak alatt rálátást kaptam a vállalat működésére, szervezeti felépítésére, munkafolyamataira és az alapvető tevékenységeire. Külön öröm számomra, hogy egy nagy múltú cég munkavállalója lehetek, amely jelenleg piacvezető részesedéssel bír.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | business to business, értékesítés, környezetbarát vállalat, online marketing, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:35 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |