A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül

Babartzy Aliz (2024) A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Babartzy Alíz.pdf] PDF
Babartzy Alíz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (241kB)
[thumbnail of Babartzy Alíz bírálat.pdf] PDF
Babartzy Alíz bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (106kB)

Absztrakt (kivonat)

A kereskedelmi márkák az elmúlt évtizedekben egyre elterjedtebbé váltak, az FMCG szektor mellett számos egyéb iparágban is jelen vannak. Bizonyos vállalatok termékkínálatának meghatározó részét a saját márkás termékek teszik ki, ilyen például a Decathlon, Dm, IKEA, de még olyan óriáscégek is kiaknázzák a saját márkákban rejlő lehetőségeket, mint az Amazon. A saját márkák minőségével kapcsolatos aggodalmak egyre inkább kezdenek szerte foszlani a fogyasztók körében, ez jórészt a vállalatok eredményes marketing kommunikációjának és a széles saját márka portfóliónak köszönhető. Ennek ékes bizonyítéka a diszkontáruházak évről évre növekvő piaci részesedése hazánkban, ugyanis ezen üzletek stratégiája jelentős mértékben a kereskedelmi márkás termékek forgalmazására épül.Szakdolgozatomban a SPAR saját márkáinak stratégiáját vizsgálom, részletesebben kitérve a saját márka-portfólió, a márkanevek és a termékkategóriák témakörére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kiskereskedelem, marketing, márkanév, márkaportfolió, saját márkás termék, stratégiai marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet