Babartzy Aliz (2024) A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Babartzy Alíz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (241kB) |
|
PDF
Babartzy Alíz bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (106kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kereskedelmi márkák az elmúlt évtizedekben egyre elterjedtebbé váltak, az FMCG szektor mellett számos egyéb iparágban is jelen vannak. Bizonyos vállalatok termékkínálatának meghatározó részét a saját márkás termékek teszik ki, ilyen például a Decathlon, Dm, IKEA, de még olyan óriáscégek is kiaknázzák a saját márkákban rejlő lehetőségeket, mint az Amazon. A saját márkák minőségével kapcsolatos aggodalmak egyre inkább kezdenek szerte foszlani a fogyasztók körében, ez jórészt a vállalatok eredményes marketing kommunikációjának és a széles saját márka portfóliónak köszönhető. Ennek ékes bizonyítéka a diszkontáruházak évről évre növekvő piaci részesedése hazánkban, ugyanis ezen üzletek stratégiája jelentős mértékben a kereskedelmi márkás termékek forgalmazására épül.Szakdolgozatomban a SPAR saját márkáinak stratégiáját vizsgálom, részletesebben kitérve a saját márka-portfólió, a márkanevek és a termékkategóriák témakörére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kiskereskedelem, marketing, márkanév, márkaportfolió, saját márkás termék, stratégiai marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |