Huang Jian Jimmy (2024) Az e-WOM üzleti felhasználása a marketing területén. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat_HJJ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
szakdolgozat-2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
projektmunka_kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (959kB) |
|
PDF
BAB Huang Jian Jimmy bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (87kB) |
|
PDF
KI Huang Jian Jimmy bírálat 202324 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (477kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban tovább gondolva minden korábbi kutatásomat felhasználva egy releváns kérdéssel és témával szembesültem. Korábban foglalkoztam az online szájreklám hatásával, ebből adódott annak üzleti felhasználása. Többek között ténylegesen összefüggést vontam a korábbi kutatási eredményeimmel, ezen felül pedig több kapcsolódó, vagy újonnan felmerülő kérdéskört is érintettem. Példa erre a hamis hozzászólások hatása, ezáltal a megbízhatóság. Az influencer marketing lett a dolgozat fő témája, mivel ez egy ténylegesen gazdasági felhasználása a véleményeknek, erről készült a jelenlegi primerkutatás is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eWOM, influencer, marketing, online marketing, véleményáramlatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |