A fenntartható termékekről szóló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra

Gál Kinga (2024) A fenntartható termékekről szóló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gál_Kinga_SRQ2TG_Szakdolgozat.pdf] PDF
Gál_Kinga_SRQ2TG_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Gál Kinga.pdf] PDF
Gál Kinga.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (214kB)
[thumbnail of Gál Kinga.pdf] PDF
Gál Kinga.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (23kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a fenntarthatósággal foglalkozik, és abba enged betekintést, hogy a fogyasztókra mennyire van hatással a fenntartható termékek, szolgáltatások vagy vállalatok reklámozása.A fenntarthatóság az egyik legfontosabb kihívásokkal teli és egyben legaktuálisabb téma napjaink társadalmában. A környezeti problémák, az erőforrások kimerülése és az éghajlatváltozás egyre inkább ráébreszti az embereket arra, hogy sürgősen cselekedniük kell a bolygó és a jövő védelme érdekében. Ebben a kontextusban a fenntartható fogyasztás és a fenntarthatóságról szóló reklámok kiemelkedő fontossággal bírnak, hiszen ezek jelentős mértékben befolyásolják a fogyasztók döntéseit és viselkedését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntartható fejlődés, fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, marketing, reklámok hatása
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet