Gál Kinga (2024) A fenntartható termékekről szóló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Gál_Kinga_SRQ2TG_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Gál Kinga.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
|
PDF
Gál Kinga.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (23kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a fenntarthatósággal foglalkozik, és abba enged betekintést, hogy a fogyasztókra mennyire van hatással a fenntartható termékek, szolgáltatások vagy vállalatok reklámozása.A fenntarthatóság az egyik legfontosabb kihívásokkal teli és egyben legaktuálisabb téma napjaink társadalmában. A környezeti problémák, az erőforrások kimerülése és az éghajlatváltozás egyre inkább ráébreszti az embereket arra, hogy sürgősen cselekedniük kell a bolygó és a jövő védelme érdekében. Ebben a kontextusban a fenntartható fogyasztás és a fenntarthatóságról szóló reklámok kiemelkedő fontossággal bírnak, hiszen ezek jelentős mértékben befolyásolják a fogyasztók döntéseit és viselkedését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntartható fejlődés, fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, marketing, reklámok hatása |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |