Luongo Zsófia (2024) A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Luongo Zsófia Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Luongo Zsófia _biralati-szempontok-belso-biralo_Folmeg.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (232kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt években a hazai márkák nagyobb teret próbáltak meghódítani a magyar és a nemzetközi piacokon egyaránt. Dolgozatomban célom, hogy bemutassam az elmúlt évben megváltozott igényeket és a felvetett kérdésekre választ kapjak, például, hogy miért most kezdődött meg a márkák hódítása és ennek hatására hazánkban hogyan változtak meg az attitűdök. Kitérek a COVID által keletkezett hatásokra és a jelenleg is problémát okozó infláció befolyására. Be kívánok tekinteni a globális egészségügyi válság hatására az inflációs ráták emelkedéséhez vezetett állapotba, ami hatással volt a fogyasztói magatartásra és a vásárlási szokásokra. Szemléltetni fogom a diszkont hálózatok itthon hogyan járulnak hozzá a hazai termékek térnyeréséhez. Bemutatom azokat a tanulmányokat és statisztikai adatokat, amelyek bizonyítják az FMCG (Fast Moving Consumer Goods) területen az élelmiszeriparban megváltozott keresletet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, infláció, koronavírus-járvány (COVID-19), magyar gazdaság, magyar vállalatok, márkaépítés, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |