A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen

Luongo Zsófia (2024) A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Luongo Zsófia Záródolgozat.pdf] PDF
Luongo Zsófia Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Luongo Zsófia _biralati-szempontok-belso-biralo_Folmeg.pdf] PDF
Luongo Zsófia _biralati-szempontok-belso-biralo_Folmeg.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (232kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt években a hazai márkák nagyobb teret próbáltak meghódítani a magyar és a nemzetközi piacokon egyaránt. Dolgozatomban célom, hogy bemutassam az elmúlt évben megváltozott igényeket és a felvetett kérdésekre választ kapjak, például, hogy miért most kezdődött meg a márkák hódítása és ennek hatására hazánkban hogyan változtak meg az attitűdök. Kitérek a COVID által keletkezett hatásokra és a jelenleg is problémát okozó infláció befolyására. Be kívánok tekinteni a globális egészségügyi válság hatására az inflációs ráták emelkedéséhez vezetett állapotba, ami hatással volt a fogyasztói magatartásra és a vásárlási szokásokra. Szemléltetni fogom a diszkont hálózatok itthon hogyan járulnak hozzá a hazai termékek térnyeréséhez. Bemutatom azokat a tanulmányokat és statisztikai adatokat, amelyek bizonyítják az FMCG (Fast Moving Consumer Goods) területen az élelmiszeriparban megváltozott keresletet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, infláció, koronavírus-járvány (COVID-19), magyar gazdaság, magyar vállalatok, márkaépítés, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet