Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán

Onhausz Nikolett (2024) Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Onhausz Nikolett-Lovela-Szakdolgozat-2024-BGE.pdf] PDF
Onhausz Nikolett-Lovela-Szakdolgozat-2024-BGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 17..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról (bizalmas).pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról (bizalmas).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (320kB)
[thumbnail of Onhausz_Nikolett értékelés.pdf] PDF
Onhausz_Nikolett értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (70kB)
[thumbnail of Onhausz Nikolett MSc.pdf] PDF
Onhausz Nikolett MSc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (717kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja a márkaismertség növekedésének vizsgálata a Lovela Baby márka tekintetében, fő fókusszal az e-commerce platformokon végzett tevékenységekre a bababarát mosószerek piacán. A kutatásom elemzi azokat a digitális marketingstratégiákat és e-kereskedelmi innovációkat, amelyek jelentősen hozzájárulhatnak egy márka piaci pozíciójának megerősítéséhez és a fogyasztói tudatosság növeléséhez. Kutatásom során kiemelt szerepet kaptak a szakmai mélyinterjúk, melyek segítségével részletes betekintést nyertem a piaci szereplők stratégiáiba és a digitális marketing kulcsfontosságú trendjeibe. A dolgozat elsődlegesen arra fókuszál, hogy bemutassa, miként alkalmazza a Lovela Baby a digitális eszközöket és platformokat a célközönsége elérésére és a márka értékének növelésére. Az elemzés során különös figyelmet fordítottam a fogyasztói viselkedés online térben történő változásainak megértésére, a vásárlási döntéseket befolyásoló tényezőkre, valamint a digitális kampányok és az online ügyfélinterakciók hatékonyságára. A kutatásom módszertana magában foglalja az adatgyűjtést a Lovela Baby különböző online kampányainak és promócióinak eredményeiről, a fogyasztói visszajelzések és értékelések elemzését, piacelemzéseket, valamint a már említett szakmai mélyinterjúkat a vállalat és a partnerek kulcs embereivel. Ezek az interjúk lehetővé tették, hogy közvetlenül a piaci szakértőktől szerezzek belsős információkat, melyek nagymértékben hozzájárultak a piaci dinamikák és az e-commerce stratégiák mélyebb megértéséhez. Az eredményekben és konklúzióban rámutatok, hogy a Lovela Baby márka sikeresen implementálta az e-commerce stratégiákat és digitalizációs eszközöket, amelyek nemcsak növelték a márkaismertséget, de elősegítették és javították a márka iránti fogyasztói elköteleződést és a piaci részesedést egyaránt. Szakdolgozatom fontos betekintést nyújt a digitális marketing és az e-commerce szerepébe a fogyasztói márkahűség és márkaismertség növelésében, különös tekintettel a gyorsan változó és versenyző piaci környezetre a bababarát mosószerek szegmensében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, marketing terv, márkaépítés, márkastratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet