A modern marketing

Onita Márió Márk (2024) A modern marketing. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A modern marketing.pdf] PDF
A modern marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (825kB)
[thumbnail of Külsö konzulens bírálat_Onita Márió Márk_A modern marketing.pdf] PDF
Külsö konzulens bírálat_Onita Márió Márk_A modern marketing.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (74kB)
[thumbnail of opp_modernmarketing.pdf] PDF
opp_modernmarketing.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a modern marketing betöltött szerepét vizsgáltam meg, célom, hogy egy részletes képet ábrázoljak a témáról, amely tükrözi működését. Az online marketing eszközei alapvető fontosságúak az ügyfélszerzésben, márkahűség növelésében és a piaci versenyben való részvételben is. Úgy gondolom, hogy a marketing szakterülete nem csak folyamatos fejlődésen megy át, de ezen felül állandó jelleggel tovább mélyül új lehetőségekkel és problémákkal, amikre megoldásokat kell találni. A fogyasztói viselkedésekre erős hatást generálnak a technológiai változások, melyre a szakembereknek minél gyorsabban kell új stratégiákkal fellépniük, hogy versenyben maradhassanak. A folyamatosan gyorsuló digitális fejlődés és az ezzel párhuzamba állítható közösségi média fejlődése, valamint elterjedése az emberek között, innovatív hatással volt a marketingre. A későbbiekben ez a fejlődés okozta több ágazat elterjedését az online térben. Véleményem szerint a hatás, amit a technológiai előrehaladás gyakorolt az emberi viselkedésre és szokásokra nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy a marketing a jelenlegi formájában tudjon működni. A digitális reformkorszak egyik nagy ismertetője, hogy az okos eszközök teret nyertek maguknak a fogyasztók között, ez egyszerre hat pozitív és negatív hatással is a marketingre. Emiatt szakdolgozatomban kiemelt fontosságot élvez az, hogy összehasonlítsam az internet elterjedése előtt, valamint az utána lévő különbségeket főleg az alkalmazott módszereket tekintve. Ennek egy példája, hogy az offline hirdetések egyes fajtái megváltoztak és létszámuk is csökkenni kezdett míg az online hirdetések száma folyamatosan nő. Az online térben is megfigyelhetőek eltérések a hirdetések platformonként létező változatai között, mert más közönségeket céloznak meg és felületenként is változóak a lehetőségek. A mesterséges intelligencia felhasználásával a marketing új lehetőségekkel bővült, amik a megjelenésük után gyors ütemben elterjedtek a márkák között ezzel egy olyan eszközzé vált melyet nagy figyelemmel követnek a szakértők is. Meggyőződésem, hogy a modern marketingnek egyik kiemelt mozgatórugója az, hogy maradandó és értékes kapcsolatot alakítson ki a fogyasztókkal. Továbbá, hogy az eladás orientáció mellett fontos szerepet tölt be a termékkel, szolgáltatással történő hosszútávú elégedettség érzet nyújtása a fogyasztók részére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói társadalom, hirdetések, influenszerek, online marketing, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet