Nagy Viktória (2024) Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Virágboltok vásárlási szokásainak vizsgálata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat_Nagy_Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájaként a virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálatát választottam, mert ezen a területen több évnyi szakmai tapasztalatot szereztem. A tapasztalatok alapján a következő hipotéziseket vizsgáltam: A férfiak és az idősebb generáció gyakrabban vásárol virágüzletben, ahol kiemelt időszakokban például ünnepi események miatt nő a forgalom, illetve a személyre szabott tanácsadás és a virágkötő személye befolyásolja a vásárlás kimenetelét. A virágüzletek külső környezetét PESTEL elemzéssel tekintettem át, majd bővített marketingmixxel (7P) néztem meg, hogy milyen hatással bírnak a vásárlás elősegítésére olyan tényezők, mint a termékek, árpolitika, értékesítési hely, reklám, személyzet, fizikai elemek és a folyamatok. Végül a vásárlói döntés folyamatát vizsgáltam virágbolti vásárlás során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, kereskedelem, kiskereskedelem, marketing, vásárlók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |