Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata

Nagy Viktória (2024) Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Virágboltok vásárlási szokásainak vizsgálata.pdf] PDF
Virágboltok vásárlási szokásainak vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat_Nagy_Viktória.pdf] PDF
Bírálat_Nagy_Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájaként a virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálatát választottam, mert ezen a területen több évnyi szakmai tapasztalatot szereztem. A tapasztalatok alapján a következő hipotéziseket vizsgáltam: A férfiak és az idősebb generáció gyakrabban vásárol virágüzletben, ahol kiemelt időszakokban például ünnepi események miatt nő a forgalom, illetve a személyre szabott tanácsadás és a virágkötő személye befolyásolja a vásárlás kimenetelét. A virágüzletek külső környezetét PESTEL elemzéssel tekintettem át, majd bővített marketingmixxel (7P) néztem meg, hogy milyen hatással bírnak a vásárlás elősegítésére olyan tényezők, mint a termékek, árpolitika, értékesítési hely, reklám, személyzet, fizikai elemek és a folyamatok. Végül a vásárlói döntés folyamatát vizsgáltam virágbolti vásárlás során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, kereskedelem, kiskereskedelem, marketing, vásárlók
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet