Intelligens reklámok: A Mesterséges Intelligencia szerepe a marketingkommunikáció társtudományaiban

Alter Gabriella (2024) Intelligens reklámok: A Mesterséges Intelligencia szerepe a marketingkommunikáció társtudományaiban. Faculty of International Management and Business. (Unpublished)

[thumbnail of AG_hitelesített_Záródolgozat.pdf] PDF
AG_hitelesített_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Alter Gabriella.pdf] PDF
Alter Gabriella.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (214kB)

Abstract

Az intelligens reklámok és a mesterséges intelligencia új dimenziót nyitott a reklámiparban. A fogalom meghatározása és a technológiai trendek mellett a marketingkommunikáció társtudományait is kiemelem, különös tekintettel a fogyasztói viselkedés elemzésére. Az intelligens reklámok alkalmazási területei között szerepelnek a személyre szabott reklámok, chatbotok és az interaktív tartalomkészítés. Kihívásokat jelentenek az adatvédelem és etikai kérdések, valamint a fogyasztói elfogadás és a mesterséges intelligencia iparági alkalmazásai. A javaslatok és összefoglalás rész a fő megállapításokat és további kutatási irányokat összegzi.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

kereskedelem és marketing

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, reklámpszichológia, reklámtervezés, személyre szabott szolgáltatás(ok)
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2024. Sep. 20. 08:34
Last Modified: 2024. Sep. 20. 08:34

Actions (login required)

View Item View Item