Alter Gabriella (2024) Intelligens reklámok: A Mesterséges Intelligencia szerepe a marketingkommunikáció társtudományaiban. Faculty of International Management and Business. (Unpublished)
PDF
AG_hitelesített_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
|
PDF
Alter Gabriella.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
Abstract
Az intelligens reklámok és a mesterséges intelligencia új dimenziót nyitott a reklámiparban. A fogalom meghatározása és a technológiai trendek mellett a marketingkommunikáció társtudományait is kiemelem, különös tekintettel a fogyasztói viselkedés elemzésére. Az intelligens reklámok alkalmazási területei között szerepelnek a személyre szabott reklámok, chatbotok és az interaktív tartalomkészítés. Kihívásokat jelentenek az adatvédelem és etikai kérdések, valamint a fogyasztói elfogadás és a mesterséges intelligencia iparági alkalmazásai. A javaslatok és összefoglalás rész a fő megállapításokat és további kutatási irányokat összegzi.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, reklámpszichológia, reklámtervezés, személyre szabott szolgáltatás(ok) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Sep. 20. 08:34 |
Last Modified: | 2024. Sep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
View Item |