Intelligens reklámok: A Mesterséges Intelligencia szerepe a marketingkommunikáció társtudományaiban

Alter Gabriella (2024) Intelligens reklámok: A Mesterséges Intelligencia szerepe a marketingkommunikáció társtudományaiban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of AG_hitelesített_Záródolgozat.pdf] PDF
AG_hitelesített_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Alter Gabriella.pdf] PDF
Alter Gabriella.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (214kB)

Absztrakt (kivonat)

Az intelligens reklámok és a mesterséges intelligencia új dimenziót nyitott a reklámiparban. A fogalom meghatározása és a technológiai trendek mellett a marketingkommunikáció társtudományait is kiemelem, különös tekintettel a fogyasztói viselkedés elemzésére. Az intelligens reklámok alkalmazási területei között szerepelnek a személyre szabott reklámok, chatbotok és az interaktív tartalomkészítés. Kihívásokat jelentenek az adatvédelem és etikai kérdések, valamint a fogyasztói elfogadás és a mesterséges intelligencia iparági alkalmazásai. A javaslatok és összefoglalás rész a fő megállapításokat és további kutatási irányokat összegzi.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, reklámpszichológia, reklámtervezés, személyre szabott szolgáltatás(ok)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet