Alter Gabriella (2024) Intelligens reklámok: A Mesterséges Intelligencia szerepe a marketingkommunikáció társtudományaiban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
AG_hitelesített_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Alter Gabriella.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az intelligens reklámok és a mesterséges intelligencia új dimenziót nyitott a reklámiparban. A fogalom meghatározása és a technológiai trendek mellett a marketingkommunikáció társtudományait is kiemelem, különös tekintettel a fogyasztói viselkedés elemzésére. Az intelligens reklámok alkalmazási területei között szerepelnek a személyre szabott reklámok, chatbotok és az interaktív tartalomkészítés. Kihívásokat jelentenek az adatvédelem és etikai kérdések, valamint a fogyasztói elfogadás és a mesterséges intelligencia iparági alkalmazásai. A javaslatok és összefoglalás rész a fő megállapításokat és további kutatási irányokat összegzi.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, reklámpszichológia, reklámtervezés, személyre szabott szolgáltatás(ok) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |