A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában

Ujhelyi Orsolya Ágnes (2024) A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ujhelyi Orsolya Ágnes_GLO4TW_Szakdolgozat_Marketing MSc_2024_hitelesitett.pdf] PDF
Ujhelyi Orsolya Ágnes_GLO4TW_Szakdolgozat_Marketing MSc_2024_hitelesitett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Külső bírálat - Ujhelyi Orsolya Ágnes BGE KKK Marketing Msc.pdf] PDF
Külső bírálat - Ujhelyi Orsolya Ágnes BGE KKK Marketing Msc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (128kB)
[thumbnail of opp_emarketing_luxusmárkák.pdf] PDF
opp_emarketing_luxusmárkák.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (285kB)

Absztrakt (kivonat)

A mesterséges intelligencia használata egyre több iparágra és ágazatra jellemző, többek közt a marketingre is. A digitalizáció és a technológiai fejlődés teret ad a modern eszközök használatára, amelyek sok szempontból átalakító hatással lehetnek a klasszikus marketingre. A mesterséges intelligencia segítségével létrehozhatunk olyan egyedi és személyre szabott tartalmakat, amelyekkel könnyebben elérjük a célcsoportunkat és maradandóbb élményt is okozhatunk a reklám által, amit az innováció tesz különlegessé. Az egyik leginkább innovációra és egyediségre éhező célcsoport a luxusfogyasztóké. A luxusipar híres innovativitásáról, hiszen a márkáknak élen kell járniuk nem csak a piaci trendekkel, de a technológiával kapcsolatban is. Szakdolgozatom központi témája a mesterséges intelligencia és a luxusipar marketingkommunikációjának vizsgálata. A luxusmárkák egyik fő értéke véleményem szerint a tradíció és a megbízhatóság. Dolgozatom fő kérdéseinek egyike, hogy megférhet-e egymás mellett a tradíció és az innováció egy rohamosan fejlődő piaci szegmens kommunikációjában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, marketing, marketingkommunikáció, márka, mesterséges intelligencia, reklámkampányok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet