Ujhelyi Orsolya Ágnes (2024) A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Ujhelyi Orsolya Ágnes_GLO4TW_Szakdolgozat_Marketing MSc_2024_hitelesitett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Külső bírálat - Ujhelyi Orsolya Ágnes BGE KKK Marketing Msc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (128kB) |
|
PDF
opp_emarketing_luxusmárkák.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (285kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mesterséges intelligencia használata egyre több iparágra és ágazatra jellemző, többek közt a marketingre is. A digitalizáció és a technológiai fejlődés teret ad a modern eszközök használatára, amelyek sok szempontból átalakító hatással lehetnek a klasszikus marketingre. A mesterséges intelligencia segítségével létrehozhatunk olyan egyedi és személyre szabott tartalmakat, amelyekkel könnyebben elérjük a célcsoportunkat és maradandóbb élményt is okozhatunk a reklám által, amit az innováció tesz különlegessé. Az egyik leginkább innovációra és egyediségre éhező célcsoport a luxusfogyasztóké. A luxusipar híres innovativitásáról, hiszen a márkáknak élen kell járniuk nem csak a piaci trendekkel, de a technológiával kapcsolatban is. Szakdolgozatom központi témája a mesterséges intelligencia és a luxusipar marketingkommunikációjának vizsgálata. A luxusmárkák egyik fő értéke véleményem szerint a tradíció és a megbízhatóság. Dolgozatom fő kérdéseinek egyike, hogy megférhet-e egymás mellett a tradíció és az innováció egy rohamosan fejlődő piaci szegmens kommunikációjában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, marketing, marketingkommunikáció, márka, mesterséges intelligencia, reklámkampányok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |