Brachna Renáta (2024) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Brachna Renáta KKK foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (168kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatás elsődleges célja, hogy átfogóan felmérje a közösségi média jelenlegi szerepét és hasznosságát a banki marketing tevékenységekben, különös tekintettel a legfrissebb trendekre és gyakorlatokra. Ez magában foglalja a bankok által alkalmazott közösségi média platformok elemzését, valamint azt, hogy milyen mértékben és milyen célokra használják ezeket a platformokat. A második cél az, hogy összehasonlítsuk különböző kereskedelmi bankok közösségi média használatát. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük a különbségeket és hasonlóságokat a bankok közötti közösségi média tevékenységében, illetve meghatározzuk azokat a bevált gyakorlatokat, amelyeket más bankok is alkalmazhatnak. A harmadik cél a SWOT elemzés eredményeinek összefoglalása, és javaslatok megfogalmazása a közösségi média hatékonyabb felhasználására a banki szektorban. Ezek a javaslatok segítenek a bankoknak növelni az online jelenlétük hatékonyságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, bankmarketing, kommunikáció, közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |