A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül

Brachna Renáta (2024) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat.pdf] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Brachna Renáta KKK foszk.pdf] PDF
Brachna Renáta KKK foszk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (168kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás elsődleges célja, hogy átfogóan felmérje a közösségi média jelenlegi szerepét és hasznosságát a banki marketing tevékenységekben, különös tekintettel a legfrissebb trendekre és gyakorlatokra. Ez magában foglalja a bankok által alkalmazott közösségi média platformok elemzését, valamint azt, hogy milyen mértékben és milyen célokra használják ezeket a platformokat. A második cél az, hogy összehasonlítsuk különböző kereskedelmi bankok közösségi média használatát. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük a különbségeket és hasonlóságokat a bankok közötti közösségi média tevékenységében, illetve meghatározzuk azokat a bevált gyakorlatokat, amelyeket más bankok is alkalmazhatnak. A harmadik cél a SWOT elemzés eredményeinek összefoglalása, és javaslatok megfogalmazása a közösségi média hatékonyabb felhasználására a banki szektorban. Ezek a javaslatok segítenek a bankoknak növelni az online jelenlétük hatékonyságát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bank, bankmarketing, kommunikáció, közösségi média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet