A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében

Erdődi Zsolt (2024) A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ErdődiZsoltQNT92PProjektmunka.pdf] PDF
ErdődiZsoltQNT92PProjektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (953kB)
[thumbnail of Erdődi Zsolt_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf] PDF
Erdődi Zsolt_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (245kB)

Absztrakt (kivonat)

A Magiko Kft. 2022-ben az alapítók szándéka szerint egy olyan márkát kívánt meghonosítani Magyarországon, mely egyben képviseli az olasz életstílust és rentábilis.A sikeres első hónapokat követően, amikor a franchise vevő a saját belátása szerint alakította, a piaci igényekhez igazította a marketingkommunikációt, a franchise átadó saját hatáskörbe rendelte a reklámtevékenységet a partnerek előzetes egyeztetése nélkül, a helyi igények és sajátságok megosztása nélkül. Ez a nem hatékony és nem részletgazdag kommunikáció eredménye volt az alapítók ás a san marinói központ között.A magyarországi vállalkozás 2023-ban olyan kedvezőtlen gazdasági eredményeket produkált, ami halaszthatatlanná tette egy, a franchise átadó által jóváhagyható, marketingkommunikáció megalkotását, egy sikeres stratégia létrehozását.A 2023 őszén megalkotott új marketingkommunikációs mix a reklámeszközök széles és költséghatékony tárházát sorolja fel.A marketingstratégia alapját a fogyasztók üzletbe történő becsábítása és a márka ismertségének növelése képezte, webshop hiányában.A széleskörű elérést a sajtóban való megjelenés biztosítja. A márkához illő stílussal rendelkező közösségi média tartalomgyártók fokozza a márka iránti érdeklődést és elköteleződést. Az üzlet elhelyezkedése, és a webshop hiányában a FOMO hatást fokozhatjuk, például nem tömegtermék, egyedi megjelenést biztosít. A Google Ads lehetőséget teremt olyan reklámok megalkotására, mely a fogyasztó egyedi igényeihez igazodik.A Magiko Kft. honlapjának megalkotása nélkülözhetetlen egy prosperáló cég érdekében. A honlap a kulcsa a fogyasztók megfelelő informálásának, alapja a fejlődésnek, egy bővülő üzlethálózatnak.A megfelelő reklámtevékenység biztosítja a megfelelő magyar fogyasztók által generált forgalmat, mely csökkenti a nemzetközi forgalomnak való kitettség rizikóját és csökkenti a szezonalitás hatásait, kiszámítható gazdálkodást eredményezve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: divat, franchise, marketingkommunikáció, marketingmix, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:34
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet