Erdődi Zsolt (2024) A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ErdődiZsoltQNT92PProjektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (953kB) |
|
PDF
Erdődi Zsolt_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (245kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Magiko Kft. 2022-ben az alapítók szándéka szerint egy olyan márkát kívánt meghonosítani Magyarországon, mely egyben képviseli az olasz életstílust és rentábilis.A sikeres első hónapokat követően, amikor a franchise vevő a saját belátása szerint alakította, a piaci igényekhez igazította a marketingkommunikációt, a franchise átadó saját hatáskörbe rendelte a reklámtevékenységet a partnerek előzetes egyeztetése nélkül, a helyi igények és sajátságok megosztása nélkül. Ez a nem hatékony és nem részletgazdag kommunikáció eredménye volt az alapítók ás a san marinói központ között.A magyarországi vállalkozás 2023-ban olyan kedvezőtlen gazdasági eredményeket produkált, ami halaszthatatlanná tette egy, a franchise átadó által jóváhagyható, marketingkommunikáció megalkotását, egy sikeres stratégia létrehozását.A 2023 őszén megalkotott új marketingkommunikációs mix a reklámeszközök széles és költséghatékony tárházát sorolja fel.A marketingstratégia alapját a fogyasztók üzletbe történő becsábítása és a márka ismertségének növelése képezte, webshop hiányában.A széleskörű elérést a sajtóban való megjelenés biztosítja. A márkához illő stílussal rendelkező közösségi média tartalomgyártók fokozza a márka iránti érdeklődést és elköteleződést. Az üzlet elhelyezkedése, és a webshop hiányában a FOMO hatást fokozhatjuk, például nem tömegtermék, egyedi megjelenést biztosít. A Google Ads lehetőséget teremt olyan reklámok megalkotására, mely a fogyasztó egyedi igényeihez igazodik.A Magiko Kft. honlapjának megalkotása nélkülözhetetlen egy prosperáló cég érdekében. A honlap a kulcsa a fogyasztók megfelelő informálásának, alapja a fejlődésnek, egy bővülő üzlethálózatnak.A megfelelő reklámtevékenység biztosítja a megfelelő magyar fogyasztók által generált forgalmat, mely csökkenti a nemzetközi forgalomnak való kitettség rizikóját és csökkenti a szezonalitás hatásait, kiszámítható gazdálkodást eredményezve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, franchise, marketingkommunikáció, marketingmix, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |