Jávor Babett Bianka (2024) Fenntarthatósági kommunikáció a reklámokban és az influencerek szerepe a környezetvédelmi tudatosság alakulásában. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat_Jávor_Babett_L7L6BH.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (146kB) |
|
PDF
Jávor Babett Bianka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (427kB) |
|
PDF
opp_influencerkörnyezettud.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (314kB) |
Absztrakt (kivonat)
Mindennapjainkat átszövik a különböző hirdetések és információk áradata, így legtöbbször már fel sem fogjuk a megfontolandó, valódi értéket képviselő információkat, mint például a környezetvédelemmel kapcsolatos hirdetések. Ez egy olyan téma, amely mindenkit érint, mégis fogyasztói társadalmunkban nagyon elenyésző azoknak a száma, akik valóban lépéseket tesznek környezetünk megóvása érdekében. Ellenben az internet adta lehetőségeknek köszönhetően egyre szélesebb körben lehet elérni az embereket, akár információátadásról, akár tényleges cselekvésre ösztönzésről van szó. Növekvő népszerűségnek örvendenek az infuencerek is, akik rengeteg embert képesek befolyásolni tartalmaikkal, amit a különböző vállalatok hagyományosan fogyasztás ösztönzés céljával használnak ki, de az elmúlt években folyamatosan nő azoknak a véleményvezéreknek a száma, akik tartalmaikkal informálni és edukálni szeretnék a követőiket. Szakdolgozatomban áttekintésre kerültek a fenntarthatóság-influencerek-vállalatok kommunikációjában fellelhető hazai és nemzetközi szakirodalmak, amelyeket egy saját online kérdőíves kutatással is alátámasztottam. Dolgozatom célja, hogy összefoglaljam a vállalatok és véleményvezérek kapcsolatát, korlátaikat és zöld kommunikációs stratégiáikat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntarthatóság, influencer, kommunikáció, zöld kommunikáció, zöld marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:34 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56001 |
Actions (login required)
Tétel nézet |