Onhausz Cintia (2024) A hagyományok hálójában, avagy az innováció élvonalában? A Sport szelet márka újraértékelése és pozicionálása a mai fogyasztói társadalomban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Onhausz-Cintia-Sport-szelet-szakdolgozat-2024-BGE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
kulso-biralo-mesterkepzes_Hansági Luca.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (165kB) |
|
PDF
Onhausz Cinti MSc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (720kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a Sport szelet márka értékelésével és pozicionálásával foglalkozik, a csokoládéipar változásainak és kihívásainak tükrében. A modern fogyasztói társadalomban a globális és helyi piaci trendek, valamint a fogyasztói igények állandó változása kihívás elé állítja a márkákat, amelyeknek innovatív termékekkel és stratégiákkal kell reagálniuk a dinamikus környezetre.A kutatás célja a márkaimázs, a fogyasztói elköteleződés, és a piaci pozicionálás elemzése a Sport márkát illetően, különösen tekintettel a Z generációra, akik a jövő fogyasztói bázisát képezik. A szakdolgozat kitér a márkahűség, a fogyasztói etnocentrizmus, és a generációs marketing összefüggéseire is, bemutatva, hogyan alakítják ezek a tényezők a vásárlási döntéseket. A tanulmány rámutat, hogy a fiatalabb generációk döntései egyre inkább az innovatív jellemzők és a márka által kínált egyedi értékek felé orientálódnak, miközben a hagyományos vagy hungarikum jellegű attribútumok kevésbé dominánsok. Az eredmények alapján javaslatokat fogalmazok meg a Sport szelet márkastratégiájára, amelyek hozzájárulhatnak a márka relevanciájának fenntartásához. A szakdolgozat célja, hogy a márkamenedzsment területén releváns stratégiai iránymutatásokat nyújtson a Sport számára, összpontosítva a termékfejlesztésre, a márkakommunikációra és a célzott marketing tevékenységekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | célcsoportképzés, fogyasztói etnocentrizmus, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, márkahűség, márkapozicionálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |