Olaszország turisztikai imázsa a magyar utazási irodák kínálatának tükrében

Nagy Anna (2014) Olaszország turisztikai imázsa a magyar utazási irodák kínálatának tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Nagy Anna.pdf] PDF
Nagy Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Olaszország, Turizmus, olasz, Országmárka, olasz, ENIT, turisztikai marketing szervezet, Brandépítés, Beutazó turizmus, Imázs, turisztikai, Menedzsment, desztinációs
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Aug. 28. 16:03
Utolsó módosítás: 2025. Jún. 30. 22:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet