A férfiközpontú társadalom megjelenése a televíziós reklámokban

Füle Bianka Dóra (2014) A férfiközpontú társadalom megjelenése a televíziós reklámokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Füle Bianka Dóra.pdf] PDF
Füle Bianka Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (954kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi szakmenedzser

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Reklám, történet, Reklámpszichológia, Sztereotípia, Férfi szerep, Női szerep
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Aug. 28. 11:54
Utolsó módosítás: 2025. Jún. 30. 22:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet