Budapest mint desztináció – a főváros imázsképének alakulása a Budapest Turizmus Stratégia elemzésén keresztül

Dancs Rita (2014) Budapest mint desztináció – a főváros imázsképének alakulása a Budapest Turizmus Stratégia elemzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Dancs Rita.pdf] PDF
Dancs Rita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (753kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Taszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Idegenforgalmi szakmenedzser

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Turizmus, Budapest, Budapest Turizmus Stratégia, Turizmusfejlesztés, Városfejlesztés, Marketingkommunikáció, Budapest brand, Imázsfilm, Elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Aug. 22. 14:37
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet