Az online kereskedelem alakulása és egy webshop sikertényezőinek a titka

Vas Izsák (2024) Az online kereskedelem alakulása és egy webshop sikertényezőinek a titka. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of VasIzsák_Szakdolgozat.pdf] PDF
VasIzsák_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kérdőív.pdf] PDF
Kérdőív.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (356kB)
[thumbnail of Vas_Izsak_BA_KM_magyar_birálati_lap_BELSO.pdf] PDF
Vas_Izsak_BA_KM_magyar_birálati_lap_BELSO.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_VasIzsak.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_VasIzsak.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (201kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban részletesen bemutatom az online kereskedelem kialakulását, szegmenseit, folyamatai, előnyeit és hátrányait mind a külföldi és hazai piacon egyaránt illetve, egy általam kiválasztott webshopnak a működését és a webshop sikertényezőinek a titkait tárom fel. Kitérek az ágazat múltjára, jelenére és természetesen a jövőére is. Kutatásom egyik fontos célja, hogy elemezzem a fogyasztói vásárlási szokásokat és preferenciákat az online és offline platformokon. Szeretném megérteni, azokat a fontos befolyásoló tényezőket, amik hatással vannak a fogyasztók döntéseire és azt, hogy mi alapján választják ki az általuk preferált online vagy esetleg offline platformot. A dolgozatom egyik legizgalmasabb részeként bemutatom egy kedves barátom Humayer Dávid sikeresnek mondható üzleti online vállalkozását , amelyet egy webshop formájában üzemeltet ”Mate Manus” néven. Bemutatom benne a webshopjának a történetét, illetve rájönni. hogy miért is annyira egyedi az a termék amivel online kereskedik. Ezek mellett természetesen, bemutatom magának a webshopnak a működését, a portfólióját, illetve más egyéb technikai részletet is bővebben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, internet, online árazás, webáruház
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:30
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet