Fenntarthatóság a vállalati gyakorlatban, fenntartható márkák; Greenwashing a fast fashion világában

Ágoston Tímea (2024) Fenntarthatóság a vállalati gyakorlatban, fenntartható márkák; Greenwashing a fast fashion világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fenntarthatóság a vállalati gyakorlatban, fenntartható márkák; Greenwashing a fast fashion világában .pdf] PDF
Fenntarthatóság a vállalati gyakorlatban, fenntartható márkák; Greenwashing a fast fashion világában .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (944kB)
[thumbnail of Mulasztási díj számla.pdf] PDF
Mulasztási díj számla.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (199kB)
[thumbnail of Feltöltés rossz színtérbe.pdf] PDF
Feltöltés rossz színtérbe.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (193kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Ágoston_Tímea.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Ágoston_Tímea.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (210kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Szendrődy_Ágoston_Tímea.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Szendrődy_Ágoston_Tímea.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (198kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a fenntarthatóság és greenwashing kapcsolatát témáját öleli fel a fast fashion világában. Részletes betekintés mutat a fenntarthatósági kérdésére a fast fashion-ben, hogy milyen eszközöket használnak a greenwashing-on belül a vállalatok, amelyek fast fashion iparágban működnek. A téma átfogóbb és célzottabb feldolgozása érdekében egy vállalaton, a H&M divatmárkán keresztül mutattam be "zöldre mosás" jelenségét. A kutatási módszer kérdőív volt, amelyet széles korosztályban, nemek eloszlásában főleg nők és legnagyobb százalékban városi, illetve fővárosi lakosok töltöttek ki.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: greenwashing, H&M, kereskedelem, környezetvédelem, marketing, vállalati marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:20
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet