Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.

Németh Ráchel (2024) Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Németh Ráchel_szakdolgozat_XXPSEH.pdf] PDF
Németh Ráchel_szakdolgozat_XXPSEH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc Németh Ráchel.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc Németh Ráchel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (157kB)
[thumbnail of Nemeth_Rachel_Opponens_Lukacs_Rita.pdf] PDF
Nemeth_Rachel_Opponens_Lukacs_Rita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (150kB)

Absztrakt (kivonat)

Az online marketing dinamikus térnyerése a vállalkozások számára új kihívásokat teremt, azonban ezzel egyidejűleg kiemelkedő lehetőségeket rejt magában. A szállodaiparban, ahol a verseny egyre inkább digitalizált platformokon zajlik, az online marketing eszközei és stratégiái egyre inkább kulcsfontosságúvá válnak a szállodák sikeres működésének és növekedésének szempontjából, nem csupán a szolgáltatások promóciójának, de a közvetlen foglalások ösztönzésének területén is. A hotelek számára kiemelkedően fontos, hogy megtalálják az egyensúlyt az online travel agencie-kel (OTA-k) való együttműködés és a saját online platformjaikon való erős jelenlét között. A szakdolgozat célja, hogy primer és szekunder kutatások segítségével részletes választ tudjon adni arra, hogy milyen tényezői vannak az online marketingnek, azok miként funkcionálnak, ezáltal milyen marketingtechnikákat érdemes alkalmaznia a szálláshelyeknek a közvetlen vendégszerzés érdekében. További cél volt, hogy a szakdolgozat a kutatások által feltárja a szállodák tapasztalatait és attitűdjét az online marektinggel kapcsolatban a gyakorlatban, elemezze, hogy a szálláshelyek milyen szinteken integrálják azt saját marketingstratégiájukba, milyen online csatornákat létesítenek előnyben, illetve miféle kihívásokkal és nehézségekkel kell megküzdeniük az digitális marketing területén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: direkt marketing, e-marketing - elektronikus marketing, online marketing, szálláshelyek, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:20
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet