Lénárt Bettina (2024) Az óbudai kulturális intézmények kommunikációja és innovációi. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
beadott.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (875kB) |
|
PDF
Lénárt Bettina_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (283kB) |
|
PDF
Lénárt Bettina bírálati lap 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (282kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban egyre több kutatás foglalkozik az intézményi kommunikációval és az innováció jelenlétével ezekben a létesítményekben.Szakdolgozatom célja az innováció megjelenésének és a kommunikációs csatornák bemutatása az óbudai kulturális intézményekben és ennek részletes elemzése, illetve megértése volt. A kutatás során öt különböző intézményben dolgozó szakemberrel készítettem személyes interjút. A kutatás fő eredményei, hogy az intézmények törekednek a megújulásra és igyekeznek is ezen a téren fejlődni. Ezen létesítményeknek túlnyomó részben az innováció a programok sokszínűségét jelenti, de a megújulás abban a formában is megjelenik, hogy egyre aktívabbak a közösségi média oldalakon is, ahol a fiatalokat is igyekeznek megszólítani. Az eredmények azt mutatják, hogy az óbudai kulturális intézmények szeretnének változtatni és nyitottak olyan irányban fejlődni, hogy fiatalítsák közönségük összetételét és színesebbé és érdekesebbé tegyék házaikat a látogatók számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | innováció, kommunikáció, kulturális intézmények, megújulás, Óbuda |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:20 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |