Nemzetközi szállodalánc nemzetközi implentációja a piacion

Versegi Viktória (2024) Nemzetközi szállodalánc nemzetközi implentációja a piacion. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM.pdf] PDF
BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (432kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_VersegiViktoria_Sarkadi.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_VersegiViktoria_Sarkadi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (191kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám választott témája a stratégia tervezés egy konkrét vállalat esetén belülre esett. Ezt az internacionális Mariott hotellánc, ezen belül a Magyarországon található Courtyard számadataival szeretném alátámasztani, milyen módszereket alkalmaznak marketingstratégiájuk abszolválásához. Azért választottam e témát mert rendkívül foglalkoztat, miképp nőtte ki magát egy családi vállalkozásnak induló gyökérsört árusitó bodé, korszakunk egyik legsikeresebb szállodavállatává. Az életútját ezzel együtt a tudatos stratégia lépéseket kívánom vizsgálni ami 1927-től végig kísér minket napjainkig. Személyes motivációmhoz hozzá tartozik, hogy régóta vonz a szállodák működésé, sikeres menedzselése, az emberekkel folytatott interakciók, mint kiszolgálásuk, elégedettségük növelése hiszen mindezek fogják adni a siker, fejlődés kulcsát. Fontosnak tartom kiemelni továbbá, a jól megközelíthető helyszint, a korszerű bútorokat, eszközöket, optimalizálni kell a munkaerő folyamatokat, összhangot kell teremteni Mivel jelenleg a kereskedelm és marketing részét tanulom felsőoktatási képzésen, ezért optimális lehetőségnek találom , hogy a vendéglálás világába is betekintést nyerjek és együtt vizsgáljam meg a szállodalánc marketingstratégiáját, primer és szekunder tanulmányozásán keresztül. Szeretnék kitérni elmúlt valamint napjaink nehézségeire ide tartozik a egyre nagyobb teret kapó környezet-fenntarthatósági kérdés ezzel együtt jár a növekvő költségek ezzel ellentétben a szállodáknak fel kell vennie a versenyt az egyre több belépő versenyzővel. Mivel egy nemzetközi vállalatról van szó rengeteg előírásnak, jogszabálynak kell megfelelnie, illetve biztosítania kell a vendégek adatvédelmét, személyes adatok titkosítását. Folyamatos tréningeket kell tartaniuk a váratlan helyzetek, változások miatt valamint az új kollégák belépésekor. A kulturális különbséggel való helyzetek megoldása, amit személy szerint én is megtapasztalhattam gyakorlati munkám során, ennek szakszerű megoldását. Ezek problémák, kihívások megodásával szeretnék foglalkozni projektmunkám során, a meglévő számtani adatok segítsével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, adatbázis, étterem, hotel, marketing, Marriott
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:19
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet