Vincze-Pál Alexandra (2024) Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-Vincze-Pál Alexandra(2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
VinczePálAlexandra_konzulensi_Karakasné.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (338kB) |
|
PDF
Vincze Pal Alexandra Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (147kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az utazási élmények személyre szabása kulcsfontosságú a turizmus jelenében és jövőjében, mivel segít a vállalkozásoknak alkalmazkodni a változó fogyasztói elvárásokhoz, növelni a versenyképességet és hozzájárulni a vendégelégedettséghez és hűséghez. Az egyéni igények figyelembevétele a turisztikai szektorban egyre inkább alapvető tényezővé válik a siker és a fenntarthatóság szempontjából, amelyeket a munkahelyem által nap mint nap tapasztalni tudok és örömmel kifejtenék a kutatásom során. Meglátásom szerint a szállodáknak folyamatosan fejlődniük kell a siker érdekében. Az utazási élmények személyre szabása a szállodaiparban olyan téma, melynek jelentősége és gyakorlati hasznossága kiemelkedő az aktuális turisztikai környezetben. Az utazás ma már nem csupán egy egyszerű úticél elérése, hanem egy teljes élmény, melyet a vendégek egyre inkább személyre szabottnak és egyedinek várnak el. A fogyasztói elvárások dinamikus változásaival való lépést tartás nem csupán kihívás, hanem elengedhetetlen feltétele a vállalkozások sikeres működésének. A versenyképesség megőrzése és növelése érdekében a szállodáknak és turisztikai vállalkozásoknak folyamatosan fejleszteniük kell szolgáltatásaikat és alkalmazkodniuk kell a vendégek egyre változatosabb igényeihez és elvárásaihoz. Az egyre személyre szabottabb élmények nyújtása nem csupán a vendégelégedettség növekedéséhez és a hűség kialakításához járul hozzá, hanem a fenntarthatóság szempontjából is kritikus tényezővé válik. Az egyéni igények figyelembevétele szorosan kapcsolódik a vendégelégedettséghez és a hűség kialakításához. Az elégedett vendégek nemcsak visszatérnek, de pozitív élményeiket is megosztják másokkal, ami további vendégáradatot generálhat. Emellett azonban nemcsak a rövid távú sikerek szempontjából fontos az egyéni igények figyelembevétele, hanem hosszú távon is, hiszen a fenntarthatósághoz elengedhetetlen a vendégek elégedettsége és hűsége.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, élménygazdaság, szállodaipar, szállodák, utazás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |