Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban

Vincze-Pál Alexandra (2024) Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Vincze-Pál Alexandra(2).pdf] PDF
Szakdolgozat-Vincze-Pál Alexandra(2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of VinczePálAlexandra_konzulensi_Karakasné.pdf] PDF
VinczePálAlexandra_konzulensi_Karakasné.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (338kB)
[thumbnail of Vincze Pal Alexandra Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf] PDF
Vincze Pal Alexandra Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)

Absztrakt (kivonat)

Az utazási élmények személyre szabása kulcsfontosságú a turizmus jelenében és jövőjében, mivel segít a vállalkozásoknak alkalmazkodni a változó fogyasztói elvárásokhoz, növelni a versenyképességet és hozzájárulni a vendégelégedettséghez és hűséghez. Az egyéni igények figyelembevétele a turisztikai szektorban egyre inkább alapvető tényezővé válik a siker és a fenntarthatóság szempontjából, amelyeket a munkahelyem által nap mint nap tapasztalni tudok és örömmel kifejtenék a kutatásom során. Meglátásom szerint a szállodáknak folyamatosan fejlődniük kell a siker érdekében. Az utazási élmények személyre szabása a szállodaiparban olyan téma, melynek jelentősége és gyakorlati hasznossága kiemelkedő az aktuális turisztikai környezetben. Az utazás ma már nem csupán egy egyszerű úticél elérése, hanem egy teljes élmény, melyet a vendégek egyre inkább személyre szabottnak és egyedinek várnak el. A fogyasztói elvárások dinamikus változásaival való lépést tartás nem csupán kihívás, hanem elengedhetetlen feltétele a vállalkozások sikeres működésének. A versenyképesség megőrzése és növelése érdekében a szállodáknak és turisztikai vállalkozásoknak folyamatosan fejleszteniük kell szolgáltatásaikat és alkalmazkodniuk kell a vendégek egyre változatosabb igényeihez és elvárásaihoz. Az egyre személyre szabottabb élmények nyújtása nem csupán a vendégelégedettség növekedéséhez és a hűség kialakításához járul hozzá, hanem a fenntarthatóság szempontjából is kritikus tényezővé válik. Az egyéni igények figyelembevétele szorosan kapcsolódik a vendégelégedettséghez és a hűség kialakításához. Az elégedett vendégek nemcsak visszatérnek, de pozitív élményeiket is megosztják másokkal, ami további vendégáradatot generálhat. Emellett azonban nemcsak a rövid távú sikerek szempontjából fontos az egyéni igények figyelembevétele, hanem hosszú távon is, hiszen a fenntarthatósághoz elengedhetetlen a vendégek elégedettsége és hűsége.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, élménygazdaság, szállodaipar, szállodák, utazás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:19
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet