A telefonvédelem marketingháborúja: fogyasztói preferenciák és márkakommunikáció Magyarországon

Ruppl Szabrina Hanna (2024) A telefonvédelem marketingháborúja: fogyasztói preferenciák és márkakommunikáció Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A telefonvédelem marketingháborúja fogyasztói preferenciák és márkakommunikáció Magyarországon.pdf] PDF
A telefonvédelem marketingháborúja fogyasztói preferenciák és márkakommunikáció Magyarországon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (904kB)
[thumbnail of Kutatás eredményei.pdf] PDF
Kutatás eredményei.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (95kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Ruppl_Szabrina_Sarkadi.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Ruppl_Szabrina_Sarkadi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)

Absztrakt (kivonat)

Témámnak a telefon kijelzővédelem fontosságát választottam, mivel napjainkban az élet elképzelhetetlen az okostelefonok nélkül, ezen készülékek viszont rendkívül sérülékenyek tudnak lenni és javításuk sem mondható olcsónak, emiatt pedig praktikusabb valamilyen védelmet használni rájuk. Úgy gondolom, hogy személy szerint én is igényes felhasználója vagyok telefonomnak, ezért is használok rá védőfóliát és tokot, hogy megóvjam a sérülésektől. Szakmai gyakorlatom ideje alatt lehetőségem nyílt értékesítő és online marketingesként dolgozni a Slim Store-nál, akiknek fő küldetése, hogy megvédjék a telefonok elő- és hátlapi kijelzőjét az esetleges karcolódásoktól és törésektől.A marketingkommunikáció jelentősen befolyásolja a fogyasztói magatartást, így a projektumkámban ezt is szerettem volna kifejteni, hogy napjainkban milyen tényezők alapján alakítja ki egy márka a kommunikációs tevékenységeit, hiszen ez történhet márkaismertség, eladás vagy piaci részesedés növelésének céljából. A célközönség pontos meghatározása is fontos, mivel a továbbiakban az ő igényeikre szabva fogja a márka kommunikálni a termékekkel és a szolgáltatásokkal kapcsolatos információkat. A márkaüzenettel szintén megfelelő célcsoporthoz kell szólnia a cégnek, aminél fontos elem a pontos üzenet megalkotása. Különböző kommunikációs csatornák közül is lehet választani, ezek lehetnek weboldalak, vagy a közösségi média különböző felületei, offline vagy más specifikus csatornák, ezt szintén a célközönségünk igényeihez mérten választják ki. Miután kiválasztották a megfelelő csatornát ezután következik a kommunikációs eszközök pontosítása és ütemezése, hogy hogyan és mikor fogják elérni a célközönséget és milyen eszközökkel.A márkának meg kell határoznia azt is, hogy mennyit kíván költeni a marketingkommunikációjára, valamint a későbbiekben méréseket és értékeléseket kell végeznie, hogy mennyire is volt sikeres, sikerült-e elérni a kitűzött célokat és mit szükséges módosítania stratégiájukon a jövőben. Projektmunkámban a Slim Store márkán keresztül szeretném levezetni és bemutatni az marketingkommunikáció felépítését és stratégia meghatározását, végrehajtását és ennek eredményességét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, márkaépítés, mobiltelefonok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:19
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet