Kovács Melinda (2024) Innovatív gazdasági oktatás - Tréning és coaching módszerek szerepe és hatása a középiskolában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kovács_Melinda_DAZMM7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
DAZMM7 - Szamla_20240430_DAZMM7_2024-BGE-46561.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (201kB) |
|
PDF
Szakoktató BA bírálati lap 2024_Kovács_Melinda.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (528kB) |
|
PDF
Szakoktató BA bírálati lap 2024 Kovács M.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (326kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat középpontjában a gazdasági tantárgyak innovatív oktatási módszerei állnak, melyeket a hagyományos didaktikai módszerek mellett az innovatív tréning gyakorlatok és coaching irányzatok tesznek még hatékonyabbá. A kutatás célja az újszerű oktatási módszerek fontosságának feltárása a mai gyorsan változó világban, és azok hatásának vizsgálata a tanulók felkészültségére. A Szakképzési törvény gazdaságpolitikai célkitűzései közé tartozik a szakmai kompetenciák és a tanulók élethosszig tartó tanulásra való ösztönzése, melyeknek megfelelően az oktatásnak is alkalmazkodnia kell. A kutatás során bemutatásra kerül, hogyan járulnak hozzá az innovatív oktatási módszerek és a coaching/tréning gyakorlatok a humán- és társadalmi tőkén keresztül a gazdasági növekedés ösztönzéséhez a jól képzett munkaerő által. A kérdőíves kutatás célja, hogy felmérje a tanulók véleményét és tapasztalatait ezekkel az újításokkal kapcsolatban, lehetővé téve a módszerek hatékonyságának és alkalmazhatóságának értékelését a szakképzésben. A kutatás eredményei hozzájárulnak a diákok fejlesztéséhez és az oktatási gyakorlatok finomításához a jövőben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | coaching, didaktika, humán tőke, társadalmi tőke, tréning |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |