Innovatív gazdasági oktatás - Tréning és coaching módszerek szerepe és hatása a középiskolában

Kovács Melinda (2024) Innovatív gazdasági oktatás - Tréning és coaching módszerek szerepe és hatása a középiskolában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kovács_Melinda_DAZMM7.pdf] PDF
Kovács_Melinda_DAZMM7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of DAZMM7 - Szamla_20240430_DAZMM7_2024-BGE-46561.pdf] PDF
DAZMM7 - Szamla_20240430_DAZMM7_2024-BGE-46561.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (201kB)
[thumbnail of Szakoktató BA bírálati lap 2024_Kovács_Melinda.pdf] PDF
Szakoktató BA bírálati lap 2024_Kovács_Melinda.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (528kB)
[thumbnail of Szakoktató BA bírálati lap 2024 Kovács M.pdf] PDF
Szakoktató BA bírálati lap 2024 Kovács M.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (326kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat középpontjában a gazdasági tantárgyak innovatív oktatási módszerei állnak, melyeket a hagyományos didaktikai módszerek mellett az innovatív tréning gyakorlatok és coaching irányzatok tesznek még hatékonyabbá. A kutatás célja az újszerű oktatási módszerek fontosságának feltárása a mai gyorsan változó világban, és azok hatásának vizsgálata a tanulók felkészültségére. A Szakképzési törvény gazdaságpolitikai célkitűzései közé tartozik a szakmai kompetenciák és a tanulók élethosszig tartó tanulásra való ösztönzése, melyeknek megfelelően az oktatásnak is alkalmazkodnia kell. A kutatás során bemutatásra kerül, hogyan járulnak hozzá az innovatív oktatási módszerek és a coaching/tréning gyakorlatok a humán- és társadalmi tőkén keresztül a gazdasági növekedés ösztönzéséhez a jól képzett munkaerő által. A kérdőíves kutatás célja, hogy felmérje a tanulók véleményét és tapasztalatait ezekkel az újításokkal kapcsolatban, lehetővé téve a módszerek hatékonyságának és alkalmazhatóságának értékelését a szakképzésben. A kutatás eredményei hozzájárulnak a diákok fejlesztéséhez és az oktatási gyakorlatok finomításához a jövőben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Szakoktató

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: coaching, didaktika, humán tőke, társadalmi tőke, tréning
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:19
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet