Borsodi Zsófia Réka (2024) A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Borsodi_Zsófia_Réka_Szakdolgozat_NIN7Y2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Borsodi Zsófia Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_értékelés_BorsodiZsófia_SzőkeA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
A jelen kutatás a TikTok influencerek hatásáról szól a fogyasztók utazási döntéseire. A közösségi média és a digitalizáció fejlődését követi nyomon az influencerek és az influencer marketing segítségével. A képi és vizuális eszközök befolyásolják a fogyasztók utazási döntéseit. Az influencerek kommunikációja és véleménye hatással lehetnek a desztinációk népszerűsítésére és a felhasználók utazási döntéseire. A TikTok platform napjaink legújabb és legnépszerűbb videó megosztós közösségi média felülete, amelynek használatával növekszik az utazási vágy a fogyasztókban. A jövőben elengedhetetlen lesz, hogy az utazási márkák és turisztikai szolgáltatások megjelenjenek a platformokon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztó(k), influenszer, közösségi média, marketing, turizmus, utazás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |