A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire

Borsodi Zsófia Réka (2024) A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Borsodi_Zsófia_Réka_Szakdolgozat_NIN7Y2.pdf] PDF
Borsodi_Zsófia_Réka_Szakdolgozat_NIN7Y2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_Borsodi Zsófia Réka.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Borsodi Zsófia Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_értékelés_BorsodiZsófia_SzőkeA.pdf] PDF
Szakdolgozat_értékelés_BorsodiZsófia_SzőkeA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A jelen kutatás a TikTok influencerek hatásáról szól a fogyasztók utazási döntéseire. A közösségi média és a digitalizáció fejlődését követi nyomon az influencerek és az influencer marketing segítségével. A képi és vizuális eszközök befolyásolják a fogyasztók utazási döntéseit. Az influencerek kommunikációja és véleménye hatással lehetnek a desztinációk népszerűsítésére és a felhasználók utazási döntéseire. A TikTok platform napjaink legújabb és legnépszerűbb videó megosztós közösségi média felülete, amelynek használatával növekszik az utazási vágy a fogyasztókban. A jövőben elengedhetetlen lesz, hogy az utazási márkák és turisztikai szolgáltatások megjelenjenek a platformokon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztó(k), influenszer, közösségi média, marketing, turizmus, utazás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:19
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet