A vizualitás és a marketingkommunikáció a turizmusban

Barna Gréta Panna (2024) A vizualitás és a marketingkommunikáció a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Barna Gréta Panna (HO7JGW)-A vizualitás és a marketingkommunikáció a turizmusban.pdf] PDF
Barna Gréta Panna (HO7JGW)-A vizualitás és a marketingkommunikáció a turizmusban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Barna Gréta_konzulensi bírálat_SiposE.pdf] PDF
Barna Gréta_konzulensi bírálat_SiposE.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_Barna Gréta Panna_opponens_Dr. Tóth Tímea Zsófia.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Barna Gréta Panna_opponens_Dr. Tóth Tímea Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (466kB)

Absztrakt (kivonat)

Akutatásomban azokra a kérdésekre keresem a válaszokat, hogy a vizuális világ megjelenése, milyen változásokat hozott a turizmus szektorára vetítve, hogyan képes hatni az emberek utazási döntéseire, és egy szolgáltatónak milyen eszközei vannak a megfelelő marketingkommunikáció lefolytatására. Főként azt vizsgálom, hogy a média milyen hatással van a marketingkommunikáció alakulására és a fizikai képek, hogyan tudják befolyásolni a fogyasztói igényeket, milyen új trendeket alakítanak ki napjainkban. Végül a kutatásom során keresem azokat a kommunikációs eszközöket, amelyek megfelelő marketingstratégiát eredményeznek és motivációként hatnak a fogyasztók számára.A kutatásom során azt remélem, hogy bebizonyíthatom, hogy a vizuális világ nagy mértékben befolyásolja a fogyasztókat, és megtalálhatom azokat a marketingkommunikációs eszközöket, amelyek segítséget nyújthatnak a desztinációknak/vállalkozásoknak a megfelelő marketingstratégia kidolgozásához, amellyel elérhetik a számukra megfelelő célcsoportot és ismertté válhatnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, fogyasztói magatartás, közösségi média, marketing, trendek, turizmus, vizuális kultúra
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:19
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet