A szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás

Matuschik Alexander György (2024) A szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A szakdolgozat_M.A.Gy_.pdf] PDF
A szakdolgozat_M.A.Gy_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Matuschik Alexander György_Szakdolgozat értékelő_konzulens_Bártfai Endre.pdf] PDF
Matuschik Alexander György_Szakdolgozat értékelő_konzulens_Bártfai Endre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)
[thumbnail of Matushick Alexander György szakdolgozat bírálat Csibi Sándor.pdf] PDF
Matushick Alexander György szakdolgozat bírálat Csibi Sándor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (254kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom végső leadási formája. Dolgozatom támája a szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás vizsgálata.A szakdolgozatom gerince a Front Office és a Housekeeping közötti kommunikáció és kapcsolattartás bemutatása. Munkámban az előbb említett részlegek működésével foglalkozom. A dolgozatom ezen kívül tartalmaz egy rövid, tömör áttekintést a szállásadás történelmének kialakulásáról, valamint a Magyarországi szállodaipar történetéről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 20. század, 21. század, Accor Hotels, Front Office, housekeeping, kommunikáció, minták, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:19
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet