Matuschik Alexander György (2024) A szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A szakdolgozat_M.A.Gy_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Matuschik Alexander György_Szakdolgozat értékelő_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
|
PDF
Matushick Alexander György szakdolgozat bírálat Csibi Sándor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (254kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom végső leadási formája. Dolgozatom támája a szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás vizsgálata.A szakdolgozatom gerince a Front Office és a Housekeeping közötti kommunikáció és kapcsolattartás bemutatása. Munkámban az előbb említett részlegek működésével foglalkozom. A dolgozatom ezen kívül tartalmaz egy rövid, tömör áttekintést a szállásadás történelmének kialakulásáról, valamint a Magyarországi szállodaipar történetéről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 20. század, 21. század, Accor Hotels, Front Office, housekeeping, kommunikáció, minták, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |