Küplein Kata Stella (2024) Insight into the marketing process of Etele Cinema. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Küplein Kata Stella - S7DRNL - Insight into the marketing process of Etele Cinema 2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Küplein Kata Stella.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (176kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Küplein Kata Stella.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
My thesis focuses primarily on the marketing of Etele Cinema. As a newly established smaller company, it is more challenging to compete with large competitors. For this reason, I will explain what marketing tools they used from the beginning, with the help of which they became more and more popular in just two years. At the beginning of my thesis, I emphasize that I have been working there almost from the beginning, so I have seen the development of its marketing. In the literature section, I mainly explain the 4p's and 7ps parts in the marketing mix section.In my thesis, by analysing interviews with professionals working in the cinema and preparing a questionnaire, I would like to present more clearly what marketing tools were used to build the cinema and what are the possible advantages or areas to be developed.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, cinema, marketing, marketing plan, marketing research |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |