Zeliska Málna Regina (2024) Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása és a brand fontossága a felsőoktatásban - A Budapesti Gazdasági Egyetem felvételi kampányának példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Zeliska_Málna_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Zeliska_Málna_Regina_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (238kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Zeliska Málna Regina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (289kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban bemutatom a marketingkommunikáció lényegi aspektusait, valamint a szolgáltatásmarketing és a felsőoktatás marketing fontosságát, és ezen területek alkalmazását a Budapesti Gazdasági Egyetem példáján keresztül. Vizsgálat alá vetettemhogy milyen motivációs tényezők mentén döntenek a felvételizők az intézmények kiválasztása során, valamint a szolgáltatás marketing aspektusait is, ami alapja a felsőoktatás marketingnek. Célom voltfelmérni a felsőoktatási marketing jelentőségének mértékét és alkalmazásának létfontosságát. Kiemelt hangsúlyt fordítottam arra,hogy a felvételizők, valamint megkérdezettek mit gondolnak a BGE-ről, valamint lényegesnek gondolom, feltárni, hogy milyen csatornákon értesülnek az Egyetem által közölt információkról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, felsőoktatás, iskolamarketing, kommunikációs eszközök, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |