A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban

Gál Nikolett (2024) A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban.docx (2).pdf] PDF
A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban.docx (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 05..

Download (2MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (50kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_GálNikolett_Sarkadi.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_GálNikolett_Sarkadi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám témája az, hogy bemutassam a business support munkakörön keresztül a Notino s.r.o mellékvállalkozásának, a Notino Partner programnak az ügyfélkapcsolati kommunikációját, ennek létrejöttét, működését, célját, és a CRM rendszer használatát. Az első hipotézisem az, hogy a Notino Partner Program a rövid fennállása alatt létrehozott egy olyan ügyfélkommunikációs stratégiát, ami egyedi, ügyfélközpontú és sikeres. A második hipotézisem az hogy az ügyfélkapcsolati kommunikációt és a marketingkommunikációt nem lehet teljesen kettéválasztani a Partner Program keretében, így ez lett a második hipotézisem. A dolgozatomban ismertetem fogom a céget és bemutatom a Partner Program létrejöttét, ehhez kapcsolódóan megvizsgálom a konkurenciát, ami a harmadik hipotézisem alapja lett, miszerint a Notino Partner a szépségipari online foglalási rendszerek szegmensében egyedülálló.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, kommunikációs stratégia, marketingkommunikáció, ügyfélkapcsolat, üzleti kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:18
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet