Kecskés Regina (2024) A front office tevékenységei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka Kecskés Regina (EBJB42).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (601kB) |
|
PDF
Kecskés Regina_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (300kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámmal a front office feladatait és kötelezettségeit szeretném bemutatni, ebben segítségemre volt a szakmai gyakorlat, melyet a herceghalmi Abacus Business és Wellness Hotelben töltöttem. Annak ellenére, hogy gyakornok voltam, minden feladatot megtanultam és elvégeztem. A dolgozatban igen széleskörűen lehet olvasni a feladatokról, kötelezettségekről és a szükséges kompetenciákról. A lehető legtöbb olyan dolog kerül említésre, melyeket fontos tudni erről a szakmáról. . Összehasonlításra került az éjszakás és a nappalos műszak,illetve bemutatásra maga a szálloda, a különböző szektorokkal való egésznapos kapcsolattartás, a mindennapos feladatok és kihívások.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis biztonság, adminisztráció, kommunikáció, kulturális különbségek, turisztika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:18 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |