A front office tevékenységei

Kecskés Regina (2024) A front office tevékenységei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka Kecskés Regina (EBJB42).pdf] PDF
Projektmunka Kecskés Regina (EBJB42).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (601kB)
[thumbnail of Kecskés Regina_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf] PDF
Kecskés Regina_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (300kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámmal a front office feladatait és kötelezettségeit szeretném bemutatni, ebben segítségemre volt a szakmai gyakorlat, melyet a herceghalmi Abacus Business és Wellness Hotelben töltöttem. Annak ellenére, hogy gyakornok voltam, minden feladatot megtanultam és elvégeztem. A dolgozatban igen széleskörűen lehet olvasni a feladatokról, kötelezettségekről és a szükséges kompetenciákról. A lehető legtöbb olyan dolog kerül említésre, melyeket fontos tudni erről a szakmáról. . Összehasonlításra került az éjszakás és a nappalos műszak,illetve bemutatásra maga a szálloda, a különböző szektorokkal való egésznapos kapcsolattartás, a mindennapos feladatok és kihívások.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adatbázis biztonság, adminisztráció, kommunikáció, kulturális különbségek, turisztika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:18
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet