Marketing szerepe a vendéglátásban a Covid 19 pandémiától napjainkig

Kapus Emese (2024) Marketing szerepe a vendéglátásban a Covid 19 pandémiától napjainkig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kapus Emese.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kapus Emese.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Kapus Emese_bírálat.pdf] PDF
Kapus Emese_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (324kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_2405_KapusE_kervl_FFZs.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_2405_KapusE_kervl_FFZs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (253kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a marketing szerepe a vendéglátásban a Covid 19 pandémiától napjainkig címet kapta. Ahogyan a cím tükrözi a dolgozatom a marketing szerepét a vendéglátás szektorban az elmúlt évek hatásával egybe kötve mutatja be. A szakirodalmi részben megismerkedünk a marketing, vendéglátás, válsághelyzetek és a vendéglátás marketing trendek fogalmával. A vizsgálat során pedig kiderül a fogyasztók marketing kapcsolata a vendéglátóegységekre nézve. Ezeket megvizsgálva pedig képet kapunk a marketing jelentőségéről a vendéglátásban és a nehéz idők megéléséről, túllépéséről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, trendek, vendéglátás, vendéglátóegység
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:18
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet