Kapus Emese (2024) Marketing szerepe a vendéglátásban a Covid 19 pandémiától napjainkig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kapus Emese.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Kapus Emese_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (324kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_2405_KapusE_kervl_FFZs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (253kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a marketing szerepe a vendéglátásban a Covid 19 pandémiától napjainkig címet kapta. Ahogyan a cím tükrözi a dolgozatom a marketing szerepét a vendéglátás szektorban az elmúlt évek hatásával egybe kötve mutatja be. A szakirodalmi részben megismerkedünk a marketing, vendéglátás, válsághelyzetek és a vendéglátás marketing trendek fogalmával. A vizsgálat során pedig kiderül a fogyasztók marketing kapcsolata a vendéglátóegységekre nézve. Ezeket megvizsgálva pedig képet kapunk a marketing jelentőségéről a vendéglátásban és a nehéz idők megéléséről, túllépéséről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, trendek, vendéglátás, vendéglátóegység |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:18 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |