Szántay Antal Sándor (2024) A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_QIKR6X.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Szántay_Antal_Sándor_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
|
PDF
Szántay Antal Sándor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (308kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban az FMCG (Fast Moving Consumer Goods) szektorban hozott vásárlási döntéseket vizsgáltam a márkahatásának szempontjából. Fókuszcsoportos kísérlet segítségével hasonlítottam össze kereskedelmi- és gyártói márkákat. Emellett online kérdőív formájában megkérdeztem a fogyasztókat a saját szubjektív véleményükről a témában. A dolgozat szakirodalmi része a marketing tudományon belül a márkák és márkaépítés alapjainak elméleti hátterét foglalja össze, a terméktől kezdve egészen a kommunikációig.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fmcg szektor, fókuszcsoportos kísérlet, marketing, márka, márkaépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:18 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |