A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban

Szántay Antal Sándor (2024) A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_QIKR6X.pdf] PDF
Szakdolgozat_QIKR6X.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Szántay_Antal_Sándor_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Szántay_Antal_Sándor_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (233kB)
[thumbnail of Szántay Antal Sándor.pdf] PDF
Szántay Antal Sándor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (308kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban az FMCG (Fast Moving Consumer Goods) szektorban hozott vásárlási döntéseket vizsgáltam a márkahatásának szempontjából. Fókuszcsoportos kísérlet segítségével hasonlítottam össze kereskedelmi- és gyártói márkákat. Emellett online kérdőív formájában megkérdeztem a fogyasztókat a saját szubjektív véleményükről a témában. A dolgozat szakirodalmi része a marketing tudományon belül a márkák és márkaépítés alapjainak elméleti hátterét foglalja össze, a terméktől kezdve egészen a kommunikációig.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fmcg szektor, fókuszcsoportos kísérlet, marketing, márka, márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:18
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet