Hegedűs Szimonetta (2016) Fogyasztói elégedettség mérése egy kisállatkereskedésben : Teendők a szolgáltatás minőségi színvonalának fejlesztésére, a tovább terjeszkedésre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hegedus_Szimonetta_Szakdolgozat 2016. 05.04..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Fogyasztói elégedettség, Minőségfejlesztés, Reklámeszközök |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 09. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 11. 10:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |