Fogyasztói elégedettség mérése egy kisállatkereskedésben : Teendők a szolgáltatás minőségi színvonalának fejlesztésére, a tovább terjeszkedésre

Hegedűs Szimonetta (2016) Fogyasztói elégedettség mérése egy kisállatkereskedésben : Teendők a szolgáltatás minőségi színvonalának fejlesztésére, a tovább terjeszkedésre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hegedus_Szimonetta_Szakdolgozat 2016. 05.04..pdf] PDF
Hegedus_Szimonetta_Szakdolgozat 2016. 05.04..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói elégedettség, Minőségfejlesztés, Reklámeszközök
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 09. 09:51
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 11. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet