A Dorko cipőmárka pozíciója a magyar piacon

Tóth Petra (2024) A Dorko cipőmárka pozíciója a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka-Tóth Petra (NKJKUW).pdf] PDF
Projektmunka-Tóth Petra (NKJKUW).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 03..

Download (1MB)
[thumbnail of Titoktartási nyilatkozat.pdf] PDF
Titoktartási nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (220kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Toth_Petra_Sarkadi.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Toth_Petra_Sarkadi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (234kB)

Absztrakt (kivonat)

A cég rövid bemutatása után dolgozatomban arra kerestem a választ, hogy a fogyasztók, miért a Dorko márkát választják, illetve a márkát milyennek ítélik meg a fogyasztók. Az egész márka felépítése hogyan néz ki, milyen marketing eszközöket használ, kik a célcsoportok. A fogyasztók magatartását illetve ezeknek a befolyásoló tényezőket tekintettem át. Ezek után a termék befolyást, személyes befolyás szakirodalomat néztem át. Készítettem szekunder és primer kutatást is, melyet mélyinterjú során illetve kérdőív formában készítettem el, amelyet ki is elemeztem. A dolgozatom végén pedig összegeztem a kutatási anyagokat és ezekről következtetéseket, javaslatokat fejtettem ki.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, márkaépítés, márkahűség, terméktervezés, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:17
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet