Tóth Petra (2024) A Dorko cipőmárka pozíciója a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka-Tóth Petra (NKJKUW).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 03.. Download (1MB) |
|
PDF
Titoktartási nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (220kB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Toth_Petra_Sarkadi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (234kB) |
Absztrakt (kivonat)
A cég rövid bemutatása után dolgozatomban arra kerestem a választ, hogy a fogyasztók, miért a Dorko márkát választják, illetve a márkát milyennek ítélik meg a fogyasztók. Az egész márka felépítése hogyan néz ki, milyen marketing eszközöket használ, kik a célcsoportok. A fogyasztók magatartását illetve ezeknek a befolyásoló tényezőket tekintettem át. Ezek után a termék befolyást, személyes befolyás szakirodalomat néztem át. Készítettem szekunder és primer kutatást is, melyet mélyinterjú során illetve kérdőív formában készítettem el, amelyet ki is elemeztem. A dolgozatom végén pedig összegeztem a kutatási anyagokat és ezekről következtetéseket, javaslatokat fejtettem ki.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, márkaépítés, márkahűség, terméktervezés, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |