Lerch Boglárka (2024) Közösségépítés a színház és a színművészet által. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Lerch Boglárka_BMXMN_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Lerch Boglárka_BFMXMN_ szakdolgozati kérdőív kérdések.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (258kB) |
|
PDF
Lerch Boglárka_Takacs_Edit.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (306kB) |
|
PDF
Lerch Boglárka bírálati lap 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (275kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban egyre több kutatás foglalkozik a személyiségfejlesztés módszereivel. Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam, hogy a színház és a színművészet által hogyan képes az ember javítani én-azonosságán és fejleszteni képességein. A kutatás során kérdőíves felmérés által 103 emberrel vettem fel adatokat. A kutatás fő eredményei szerint az emberek nyitottak a színház és a színművészet nyújtotta programokra, amely hatással van az egyén kompetenciáinak és személyiségének fejlődésére. Kutatásom során tapasztaltam, hogyan többen már tapasztaltak ezen a téren, részt vettek a színház alkotófolyamatával kapcsolatos eseményen vagy a drámapedagógiával összefüggő szakkörön.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | drámapedagógia, egyén és közösség, emberi kapcsolatok, emberi közösség, kapcsolatépítés, kapcsolatok, képességfejlesztés, közművelődés, közösség, közösségfejlesztés, kultúra, személyiségfejlesztés, személyiségfejlődés, szerepgyakorlatok, színház, színműhely, színművészet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |